Een hele goede middag. Ik zit met een probleem en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb gister de addon berlin leipzig gekocht, maar ben er niet te vreden mee. Er komen strepen in de route voor op de rails,, en ik heb veel groene vlakken. Nu is de vraag wat kan ik hier aan doen en is het mogelijk om je geld terug te krijgen van de route? Ik hoop dat íemand iets kan vertellen of helpen.
Groeten Mark
Hulp
-
- Oprichter
- 5
- Gegeven waarderingen: 205 keren
- Ontvangen waarderingen: 338 keren
Re: Hulp
Heb je misschien een screenshot van het probleem?
Kan zijn dat de route niet goed ingeladen is of dat er een dieper probleem zit.

Mocht je via Steam hebben aangeschaft en je wilt hem terugbrengen, dat kan, zolang je de basisgame niet langer dan 2 uur hebt gespeeld nadat je de DLC hebt aangeschaft.
Dan kun je bij Steam Support onder 'Aankopen', je aankoop selecteren en vragen om je geld terug.
Als je al langer dan twee uur de basis hebt gespeeld na aanschaf van de DLC is het mogelijk dat je refund geweigerd wordt, maar je kunt altijd namelijk na de weigering aangeven en dan wordt het waarschijnlijk alsnog toegewezen
Kan zijn dat de route niet goed ingeladen is of dat er een dieper probleem zit.

Mocht je via Steam hebben aangeschaft en je wilt hem terugbrengen, dat kan, zolang je de basisgame niet langer dan 2 uur hebt gespeeld nadat je de DLC hebt aangeschaft.
Dan kun je bij Steam Support onder 'Aankopen', je aankoop selecteren en vragen om je geld terug.
Als je al langer dan twee uur de basis hebt gespeeld na aanschaf van de DLC is het mogelijk dat je refund geweigerd wordt, maar je kunt altijd namelijk na de weigering aangeven en dan wordt het waarschijnlijk alsnog toegewezen