Vraag van beginner

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
ster100
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2023, 00:28
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Vraag van beginner

Bericht door ster100 »

Ik heb nog geen trainsim.
Voordat ik mogelijk iets aanschaf, er aan begin, wil ik eerst info inwinnen.
Waar te beginnen?

Gebruikersavatar
KerAp
Berichten: 238
Lid geworden op: 12 mei 2020, 19:57
3
Gegeven waarderingen: 98 keren
Ontvangen waarderingen: 521 keren

Re: Vraag van beginner

Bericht door KerAp »

Ik zou op youtube eens wat rondkijken, dat geklets van die gasten wil voor beginners nog wel eens educatief zijn. Als je concrete vragen hebt gewoon hier stellen.
"Als wat je gegeven is je niet aanstaat, maak dan zelf wat beters"
www.meteenteringgang.nl

Gebruikersavatar
Marc D.
Berichten: 293
Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
3
Gegeven waarderingen: 178 keren
Ontvangen waarderingen: 1238 keren

Re: Vraag van beginner

Bericht door Marc D. »

Maar vooral toch éérst de zoekfunctie gebruiken :face_with_monocle: . Op verschillende forums staan tig dezelfde vragen én antwoorden.

Gebruikersavatar
Sjef61
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 apr 2020, 20:26
4
Locatie: Rittenburg
Gegeven waarderingen: 247 keren
Ontvangen waarderingen: 123 keren

Re: Vraag van beginner

Bericht door Sjef61 »


Accelerat
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 okt 2023, 06:09
Gegeven waarderingen: 47 keren
Ontvangen waarderingen: 13 keren

Re: Vraag van beginner

Bericht door Accelerat »

Hoi ster100,

Ik raad je zeker aan om even dit topic door te nemen waar ik min of meer dezelfde vraag stelde een paar weken geleden: viewtopic.php?f=12&t=2734

Ik wil je er graag op wijzen dat Steam momenteel nog een sale heeft (ik geloof tot 4 januari?) met een hoop dingen met korting. Echter, de sale van Christrains (voor de meest gangbare Nederlandse treinen) is helaas al weer afgelopen. Het heeft mij een flinke klap geld gekost met matige add-ons die ik zelf niet eens meer rijdt na het eerste rondje, èrg veel geduld met het bij elkaar sprokkelen van 'assets' voor routes en heb er nu wel een hoop lol van met Nederlandse routes. Het is helaas niet "instapvriendelijk" en ik vrees ook dat dit ook de populariteit erg tegenhoudt, als je je bedenkt hoeveel treinhobbyisten er in Nederland zijn.

Het is ronduit geweldig om te zien wat de Nederlandse TS Classic community allemaal maakt en, mijns inziens, echt met kop en schouders boven iedere andere payware route tot dusverre. Dat maakt het zeker de moeite!

Terug naar “Vragen”