Berlin-Wittenberg Route Add-On

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
Mark1985
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2020, 23:38
4
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 8 keren

Berlin-Wittenberg Route Add-On

Bericht door Mark1985 »

is deze een beetje leuke route?

jpvdveer
Berichten: 278
Lid geworden op: 06 apr 2020, 11:00
4
Gegeven waarderingen: 91 keren
Ontvangen waarderingen: 97 keren

Re: Berlin-Wittenberg Route Add-On

Bericht door jpvdveer »

Ik zou deze niet kopen, omdat de route inmiddels tot Leipzig is verlengd.

https://store.steampowered.com/app/3769 ... ute_AddOn/

Bijna 30 euro, maar als je een paar weken wacht (Steam Summer Sale) dan is de prijs waarschijnlijk tot 50% lager.

Voor deze langere route is een goede community-upgrade beschikbaar, die de route weer helemaal bij de tijd brengt.

https://rail-sim.de/forum/wsif/index.ph ... emastered/

Met community-upgrade is, als je een beetje van Berlijn en de voormalige DDR houdt, wat mij betreft 100% aan te bevelen.

Mark1985
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2020, 23:38
4
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 8 keren

Re: Berlin-Wittenberg Route Add-On

Bericht door Mark1985 »

Dank je voor de info. De addon die jij nu noemt daar heb ik me geld voor terug gevraagt. Want ik vond de kwalteit heel slecht en grafisch ook super slecht. Als of het voor een 4 jarig kind is gemaakt. Ik had vierkante bomen en dan reed je er langs waren de bomen ineens normaal. Of had groene strepen in het spel en zelfs witte tot bijna zilveren strepen door en over het spoor heen. En als je dan er bijna over heen reed waren de strepen weg. En ik mis de soort metro lijn waar je ook mee kon/kan rijden zoals zei dat beschreven in de steam store.
Dus jah weet het even niet meer.

Gebruikersavatar
saurer580
Berichten: 127
Lid geworden op: 04 apr 2020, 13:54
4
Gegeven waarderingen: 472 keren
Ontvangen waarderingen: 65 keren

Re: Berlin-Wittenberg Route Add-On

Bericht door saurer580 »

Nou de ervaring die je hier opschrijft met die route kan ik absoluut niet delen.
Dan zijn of je instellingen in Train Simulator niet goed of er is( was) iets mis met je grafische kaart.
Ik vind de route Berlin-Leipzig een goede route en met de aanpassing genoemd door jvdveer is het nog net iets mooier geworden.
Ik hoop dat je wat aan mijn opmerking hebt.
vr.gr
Ruud

jpvdveer
Berichten: 278
Lid geworden op: 06 apr 2020, 11:00
4
Gegeven waarderingen: 91 keren
Ontvangen waarderingen: 97 keren

Re: Berlin-Wittenberg Route Add-On

Bericht door jpvdveer »

Inderdaad absoluut geen groene strepen of iets dergelijks. Het is zeker waar dat de route al wat ouder is en qua kwaliteit niet met bv. Münster-Bremen te vergelijken is, en dat geldt dan vooral voor het oudste druk Berlin - Wittenberg. Maar zoals gezegd, de community upgrade heeft dit allemaal verholpen. Ik heb door de jaren heen enorm veel plezier aan de route beleefd.

Mark1985
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2020, 23:38
4
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 8 keren

Re: Berlin-Wittenberg Route Add-On

Bericht door Mark1985 »

saurer580 en jpvdveer bedankt voor de feedback ik zal even kijken wat ik kan doen nog! thnxs in iedergeval

Mark1985
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2020, 23:38
4
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 8 keren

Re: Berlin-Wittenberg Route Add-On

Bericht door Mark1985 »

Afbeelding

ik heb die download gedaan zoals je in de link gaf maar krijg nu dit. wat kan ik daar nu aan doen?

Rob
Berichten: 76
Lid geworden op: 07 apr 2020, 07:45
4
Gegeven waarderingen: 29 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: Berlin-Wittenberg Route Add-On

Bericht door Rob »

Je hebt het origineel terug gegeven aan Steam, zei je. Dat heb je weer nodig voor de upgrade.

jpvdveer
Berichten: 278
Lid geworden op: 06 apr 2020, 11:00
4
Gegeven waarderingen: 91 keren
Ontvangen waarderingen: 97 keren

Re: Berlin-Wittenberg Route Add-On

Bericht door jpvdveer »

Ik zou het niet durven zeggen. Ik ben zelf al jaren geleden gestopt met het gebruiken van de Package Manager - als je net begint is dit wel handig maar als je installatie groter wordt dan wordt het nogal onoverzichtelijk en ook instabiel. In plaats hiervan unzip ik .rwp bestanden gewoon met 7-Zip en kopieer ik de resulterende Assets en Content mappen manueel naar mijn Railworks map.

Mark1985
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2020, 23:38
4
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 8 keren

Re: Berlin-Wittenberg Route Add-On

Bericht door Mark1985 »

Rob schreef:
30 mei 2020, 09:47
Je hebt het origineel terug gegeven aan Steam, zei je. Dat heb je weer nodig voor de upgrade.
hij staat nog steeds in me steam, ze hebben hem nog niet weg gehaald, heb ook nog geen reaktie gekregen van ze van hoe en wat.
ik kan hem nog spelen, hij staat nog geinstaleerd

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”