Noordwest Nederland: Rails missen

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
vdhouten
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2022, 16:27
1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Noordwest Nederland: Rails missen

Bericht door vdhouten »

+Hi: Ik probeer al een tijdje de NoordWest route, maar zonder rails. Als ik daarvoor betaal hoe dan verder+
Met Vr:Gr; John 80

Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 310
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 113 keren
Ontvangen waarderingen: 285 keren
Contacteer:

Re: Noordwest Nederland: Rails missen

Bericht door Koplopermau »

Hoi John,

Allereerst welkom op DutchSims. Wij accepteren geen betalingen, helaas! Ik vermoed dat je probeert om de route Noordwest Nederland aan de gang te krijgen, maar daarvoor de rails mist. Je kan vinden wat je precies nodig hebt voor deze route in de handleiding. Deze kan je hier vinden. Voor de rails heb je onder andere de ChrisTrains sporen nodig maar ook een aantal payware pakketten.

Ik wil je echter afraden Noordwest Nederland te installeren. De route is oud, bevat een hoop bugs en er zijn betere routes beschikbaar (alleen helaas niet naar Alkmaar en Den Helder). Zo kan je bijvoorbeeld 't Krammendijks Deltaland v3 of de Achterhoek en Twentelijnen installeren als je realistische Nederlandse routes wil rijden. We hebben tevens de HSL, het Olielijntje en De Oude Lijn beschikbaar.

Voor al deze routes geldt: Neem even de tijd en installeer alle objecten die in de handleidingen beschreven staan, anders rijdt je door een lege vlakte en mis je zoals nu je sporen. Let er ook op dat sommige routes payware pakketten van Steam gebruiken. Deze moet je eerst kopen voor je de route kan rijden omdat uit deze routes verschillende objecten gebruikt worden. Daarnaast wordt er ook vaak gebruik gemaakt van een hoop gratis objecten pakketten. Ook deze moet je niet vergeten.

Je hebt geluk: Tot 12 februari 2024 is er korting beschikbaar op veel Steam DLC. Voor bijna alle Nederlandse routes heb je een aantal add-ons nodig. Dit zijn:
  • Munich - Augsburg
  • Het European Asset Pakket
  • Im Köblitzer Bergland v3 Reloaded
Deze kan je op Steam los kopen of in een pakket. In sommige routes zit het European Asset Pakket meegeleverd. In welke precies kan je hier zien.

Succes en als je vragen hebt, dan kan je ze hieronder posten.

Groet,
Koplopermau
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marc D.
Berichten: 290
Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
3
Gegeven waarderingen: 177 keren
Ontvangen waarderingen: 1219 keren

Re: Noordwest Nederland: Rails missen

Bericht door Marc D. »

Laat mensen lekker zelf bepalen of een route de moeite waard is of niet. In mijn ogen blijf Noordwest Nederland ondanks de ouderdom een leuke route.
Deze gebruikers waarderen Marc D. voor dit bericht (totaal 7):
FrisonRemkoHAndries33WadlopertjeHans WeverlingrobinbijmanHondekopER

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”