Brug(gen( in Krammendijk Deltaland route.

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
gelijkstroom
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 feb 2022, 14:33
2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 3 keren

Brug(gen( in Krammendijk Deltaland route.

Bericht door gelijkstroom »

Hallo allen. Ik geniet van deze prachtige fictieve route en ik heb al een aantal problemen opgelost, waar ik na het installeren tegenaan liep en, zover ik weet, alle benodigdheden gedownload en geïnstalleerd, maar toch kom ik dit tegen (zie foto). Kan iemand mij daarmee helpen? Welk downloadpakket heb ik mogelijk nog gemist? Alvast bedankt voor de reactie.

Sorry, ik weet niet of de foto overgekomen is. Begrijp niet zo goed, hoe die hier terecht moet komen.

Het gaat over een brug tussen Iependam en Moleneind over een overdekte autoparking.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Louke1968
Berichten: 241
Lid geworden op: 04 mei 2020, 13:31
3
Gegeven waarderingen: 1883 keren
Ontvangen waarderingen: 269 keren

Re: Brug(gen( in Krammendijk Deltaland route.

Bericht door Louke1968 »

Je kunt een afbeelding plaatsen via de afbeeldingsuploader. Dus:
Klik op ¨plaats reactie¨
Dan zie je onder 4 tabbladen. Klik op "Afbeeldingsuploader¨
Klik op: "Bladeren" en kies een afbeelding uit jou computer ( zet ze bijv. tijdelijk op je bureaublad ) en klik op "verstuur".
klik in de onderste balk op "Kopieer" en plak de link in het ¨reactievenster¨
Zo zou het moeten lukken.

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 912
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren
Contacteer:

Re: Brug(gen( in Krammendijk Deltaland route.

Bericht door Rob Jansen »

Je afbeelding was al geüpload, maar je had niet de 'tag' gekopieerd die je kreeg na uploaden, als je op die knop klikt kun je hier zo plakken met CTRL+V.
Tevens, graag niet elke keer een nieuwe reactie plaatsen als het zo snel is na je vorige bericht, je kunt daarvoor het 'potloodje' gebruik om je bericht aan te passen.


Voor je vraag.

Heb je in de Settings de Scenery Density op 100% staan?
Zo ja, mis je iets uit de lijst en zou ik adviseren om nog even alles na te lopen.
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3453
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1942 keren
Ontvangen waarderingen: 2181 keren

Re: Brug(gen( in Krammendijk Deltaland route.

Bericht door Marklin »

Heb je im koblitzer bergland add-on uit de benodigde lijst geïnstalleerd staan? (zo niet, op deze add-on zit tot 19:00 uur nog 30% korting bij Steam)
Mja het zal wel want je hebt alles geïnstalleerd schrijf je .......
Heb namelijk even gekeken en blijkt dat er oa. een stuk of wat van deze ...\RailWorks\Assets\SAD2016\GermanLocal\scenery\bridge4L zijn gebruikt en dat komt dus uit genoemd pakket.
Afbeelding

Prettige reis

gelijkstroom
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 feb 2022, 14:33
2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 3 keren

Re: Brug(gen( in Krammendijk Deltaland route.

Bericht door gelijkstroom »

Bedankt Marklin (of Teun, toch?). Het is gelukkig opgelost, ook nu weer! Ik had de Koeblitzer Bergland route al. Vandaar dat ik het daar niet in zocht. Maar ik moest dus de reload versie 2 hebben. Toen ik die gekocht, gedownload en geïnstalleerd had, verscheen de brug, die nodig was op dat traject. Nogmaals bedankt voor de tip en ik ga proberen om een foto nu op een goede manier te uploaden.
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen gelijkstroom voor dit bericht (totaal 2):
MarklinLouke1968

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”