U line Hamburg justtrains

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Ronmat64
Berichten: 93
Lid geworden op: 06 apr 2020, 18:49
4
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 12 keren

U line Hamburg justtrains

Bericht door Ronmat64 »

Hi,
zijn hier simmers die de U line Hamburg gekocht hebben op steam van Justtrains en hebben die dat de update van de Dt 4 die ze gratis zouden aanbieden?

Ik heb de addon op 25 januari gekocht op steam en op 5 februari is de free update uitgekomen maar ik heb deze niet ontvangen.

Heb de route al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht niet baten.

Gebruikersavatar
denisJura
Berichten: 29
Lid geworden op: 05 dec 2020, 13:45
3
Locatie: Frankrijk
Gegeven waarderingen: 113 keren
Ontvangen waarderingen: 10 keren

Re: U line Hamburg justtrains

Bericht door denisJura »

Hallo.
Ik heb hem ook via steam gekocht: helaas is er nog steeds geen update. Ik stelde de vraag 15 dagen geleden op "Just trains": ze vertelden me dat het zeer binnenkort zou gebeuren... Ik betwijfel het

Gebruikersavatar
Pjottr
Berichten: 132
Lid geworden op: 04 apr 2020, 15:43
4
Locatie: Thuis
Gegeven waarderingen: 97 keren
Ontvangen waarderingen: 212 keren

Re: U line Hamburg justtrains

Bericht door Pjottr »

Bij Steam is dat altijd een beetje afwachten, het ligt dan in de handen van DTG om te publiceren. Er kan best een tijd over heen gaan voordat het op Steam geüpdatet wordt.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3453
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1942 keren
Ontvangen waarderingen: 2184 keren

Re: U line Hamburg justtrains

Bericht door Marklin »

Ja, volgens JustTrains zou de update 5 feb jl. zijn uit gegeven, dus ja als je hem bij Steam hebt gekocht ben je van de goden afhankelijk. :wink:

Men zou het kunnen proberen door de add-on bij Steam onder jou DLC ff uit te vinken, Steam afsluiten en weer aan, om vervolgens de add-on aan te vinken waarbij hij opnieuw word geïnstalleerd.

Afbeelding
Afbeelding

Prettige reis

Ronmat64
Berichten: 93
Lid geworden op: 06 apr 2020, 18:49
4
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 12 keren

Re: U line Hamburg justtrains

Bericht door Ronmat64 »

Dat is nu precies wat ik gedaan heb maar helaas :cry:

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren

Re: U line Hamburg justtrains

Bericht door Rob Jansen »

Uitvinken / aanvinken heeft alleen zin als je de DLC opnieuw wil installeren of als je niet zeker weet of je met de bestanden hebt lopen aanpassen dat je zeker wilt zijn dat je de juiste versie hebt om terug te zetten.

Immers download Steam met uit/aan vinken alleen de nieuwste depot versie alleen.

Je zal dus even geduldig moeten afwachten of de update komt naar Steam, ik ga er wel vanuit aangezien de DLC ook beschikbaar is.
Soms zie je makers van producten wel een 'patch' los plaatsen waarbij alleen gewijzigde bestanden worden geïnstalleerd, maar aangezien het ook een nieuw model trein (of tenminste een aangepaste variant) betreft, zou die hoogst onwaarschijnlijk zijn.


Je forceert hiermee geen updates als deze niet beschikbaar zijn @Marklin :wink: :wink:
Het kost je alleen maar tijd (of eventuele bandbreedte als je aan een netwerk zit met een datalimiet).
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Ronmat64
Berichten: 93
Lid geworden op: 06 apr 2020, 18:49
4
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 12 keren

Re: U line Hamburg justtrains

Bericht door Ronmat64 »

Ronmat64 schreef:
26 feb 2024, 04:52
Hi,
zijn hier simmers die de U line Hamburg gekocht hebben op steam van Justtrains en hebben die dat de update van de Dt 4 die ze gratis zouden aanbieden?

Ik heb de addon op 25 januari gekocht op steam en op 5 februari is de free update uitgekomen maar ik heb deze niet ontvangen.

Heb de route al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht niet baten.
Helaas nog steeds geen update. vind dit heel raar

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren

Re: U line Hamburg justtrains

Bericht door Rob Jansen »

Op zich niet eens heel raar hoor, gebeurd vaker met DLC updates.

Updates voor Train Simulator Classic van DLC, tenzij deze net uit is of onder hun vlag gemaakt (2nd party, aangezien DTG zelf eigenlijk niks meer maakt), kunnen soms weken of maanden duren voordat ze verschijnen.
Dit heeft te maken met hun QA proces en dat ze vooral voorrang geven natuurlijk aan Train Sim World en DTG werkt met "release slots".

Je zult alsnog geduldig moeten zijn, enige wat je hooguit kan doen is een mail naar JustTrains of zij op de hoogte zijn dat de update na 2 maanden nog niet beschikbaar is.
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3453
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1942 keren
Ontvangen waarderingen: 2184 keren

Re: U line Hamburg justtrains

Bericht door Marklin »

Ja de ene partij is een andere niet, maar om die reden ben ik een voorstander om add-ons in het hol van de leeuw te kopen en dus niet via via.
Neem als voorbeeld de treinen van ChrisTrains die bij meerdere partijen te koop zijn waar ik ze niet zal kopen om genoemde reden. :wink:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
denisJura
Berichten: 29
Lid geworden op: 05 dec 2020, 13:45
3
Locatie: Frankrijk
Gegeven waarderingen: 113 keren
Ontvangen waarderingen: 10 keren

Re: U line Hamburg justtrains

Bericht door denisJura »

Hallo allemaal. Helaas heb ik deze lijn ook via steam gekocht.
Ik heb al twee verzoeken naar Just Trains gestuurd: elke keer zeiden ze me dat ik moest wachten op de goodwill van STEAM en onlangs beloofden ze me dat ze terug zouden komen naar STEAM...
Denis
Frankrijk

Terug naar “Vragen”