Stations verlichting ontbreekt in "De oude lijn"
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 15 mar 2021, 23:59
- 3
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Stations verlichting ontbreekt in "De oude lijn"
Ik geniet al een tijdje van de route waar ik wekelijks reis voor studie op de sim maar heb een klein mankement ontdekt. Dit zou waarschijnlijk aan een van mijn assets liggen aangezien ik geen updates nog heb gezien voor deze route. Weet iemand wat de oorzaak is, of het daadwerkelijk iets is wat ik mis?
Gr.
Gr.
-
- Download Manager
- Berichten: 666
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 465 keren
- Ontvangen waarderingen: 799 keren
Re: Stations verlichting ontbreekt in "De oude lijn"
Geen idee of je dit eerder had bij routeversie 1.1 en of je dit bij elk scenario hebt.
Maar het eerste waar ik aan denk is dat je mogelijk niet alle payware hebt, met in het bijzonder:
Armstrong Powerhouse:
- Sky & Weather Enhancement Pack v2.0 (ivm: TimeOfDay)
Kun je misschien wat meer uitleg geven, wat het beantwoorden van de vraag wat eenvoudiger zou maken.
Maar het eerste waar ik aan denk is dat je mogelijk niet alle payware hebt, met in het bijzonder:
Armstrong Powerhouse:
- Sky & Weather Enhancement Pack v2.0 (ivm: TimeOfDay)
Kun je misschien wat meer uitleg geven, wat het beantwoorden van de vraag wat eenvoudiger zou maken.
-
- Berichten: 294
- Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
- 3
- Gegeven waarderingen: 179 keren
- Ontvangen waarderingen: 1238 keren
Re: Stations verlichting ontbreekt in "De oude lijn"
Ik weet niet wat lucht- en weer textures van Armstrong Powerhouse met stationslampen te maken hebben maar ik lees wel in de beschrijving van de route dat "de hele route is voorzien van straatverlichting (en op perrons)". De bouwer weet welke lampen/verlichting hij gebruikt heeft. Je had de vraag dan ook beter in het topic van de route kunnen plaatsen.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 15 mar 2021, 23:59
- 3
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: Stations verlichting ontbreekt in "De oude lijn"
Bedankt voor je bericht. Ik heb dus op enkele station zoals Den Haag HS, CS en Haarlem geen enkele vorm van verlichting. Hier en daar is wel wat aanwezig qua straatverlichting of op enkele tussengelegen stations op de route. Dit geldt voor elke scenario en Quick drive.Rubku_NL schreef: ↑22 apr 2024, 00:27Geen idee of je dit eerder had bij routeversie 1.1 en of je dit bij elk scenario hebt.
Maar het eerste waar ik aan denk is dat je mogelijk niet alle payware hebt, met in het bijzonder:
Armstrong Powerhouse:
- Sky & Weather Enhancement Pack v2.0 (ivm: TimeOfDay)
Kun je misschien wat meer uitleg geven, wat het beantwoorden van de vraag wat eenvoudiger zou maken.
En inderdaad wat Marc D net heeft verteld zal ik de route topic even raadplegen en wellicht weet de maker er meer van.
Wat betreft payware heb ik alle routes m.u.v. Koblitzer Bergland. En Armstrongpowerhouse Enhancements.
-
- Berichten: 3467
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 1944 keren
- Ontvangen waarderingen: 2206 keren
Re: Stations verlichting ontbreekt in "De oude lijn"
Nou oa. deze zitten in Im Koblitzer Bergland add-on die jij niet hebt:
SAD2016\GermanLocal\scenery\lamps\light_large_industry
SAD2016\IKB3\scenery\light_TL_dubble
SAD2016\Scenery\lights\highway_lantaarn
En deze, maar die heb je zeker wel?, dat wil niet zeggen dat het daaraan zou liggen:
X_shooter1\Scenery\Scenery\Lighting\Emplacement\Portaal lamp dubbel
Wat Armstrong powerhouse .... er mogelijk mee van doen kan hebben zou ik niet weten, naar mijn weten is het 's nachts donker of het nu zonder of met AP is.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 15 mar 2021, 23:59
- 3
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: Stations verlichting ontbreekt in "De oude lijn"
Ik durf met zekerheid te zeggen dat het deze zijn die ik mis. Met name de TL Dubbel, ga ervan uit dat deze zijn gebruikt op de stations die niet verlicht zijn. Jammer dat het net in een route is zit die ik niet bezit.
Maar bedankt voor de hulp!
-
- Berichten: 3467
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 1944 keren
- Ontvangen waarderingen: 2206 keren
Re: Stations verlichting ontbreekt in "De oude lijn"
Dat is goed mogelijk...., en je mist niet alleen dat maar tenminste 1 van onderstaande objecten:
Code: Selecteer alles
SAD2016\GermanLocal\addon1\bicyle_simple.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\construction_flat.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\fence_modern_green_loft_1m23.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\fence_modern_green_loft_2m40.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\fence_modern_steel.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\fence_pole_forest.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\grapes_near_row_01.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\grapes_vine_group_mid2.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\pallets_solo.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\parasol1.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\parasol2_warsteiner.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\scaffolding_medium.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\scrap_pile_large.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\soccer_goal.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\steel_beam.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\swimmingpool_large.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\Warehouse_small_1.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\addon1\warehouse1.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\buildings\factory_abandoned.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\buildings\factory_cooling_generator.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\buildings\flat_distance_far_01.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\buildings\flat4.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\clutter\container_scrap.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\farming\cornfield_4_large_midDistance.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\farming\cornfield1.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\farming\cornfield2.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\farming\cornfield3.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\farming\cornfield4_line.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\farming\greenhouse_1.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\farming\trees_cut_pine_pile.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\lamps\building_lamp_single.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\lamps\light_large_industry.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\vehicles\Feuerwehr_wagen_1.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\vehicles\vehicle01.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\vehicles\vehicle02.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\vehicles\vehicle05.bin,,,,,
SAD2016\GermanLocal\scenery\vehicles\vehicle05b.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\grass\Grass_Field_weeds_line01.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\buildings\warehouse_construction2.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\church02_chapel.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\concrete_plates_10x10.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\container_construction.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\Factory_group_building1.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\factory_kuju_remake_02.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\fence_farming.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\flat_block.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\flat_kuju_remake_04.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\flat_kuju_remake_05.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\flat_kuju_remake_06.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\flat_kuju_remake_07.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\foliage\greenhouse_large_01.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\foliage\greenhouse_large_02.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\garden_furniture_bench.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\garden_furniture_plants1.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\house_block_kuju_remake03.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\house_holiday_01.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\house_mid_02.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\house_mid_05.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\house_mid_06.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\house_modern_01.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\house_modern_02.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\house_modern_04.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\house_modern_06.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\industrial01.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\industrial02.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\light_TL_dubble.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\office_kuju_old.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\tree_base_01.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\vehicles\carpark_00_2x1.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\vehicles\tractor_scenery.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\vehicles\tractor_scenery_add 1.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\vehicles\vehicle_01.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\vehicles\vehicle_02.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\vehicles\vehicle_03.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\vehicles\vehicle_04.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\vehicles\vehicle_05.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\vehicles\vehicle_06.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\vehicles\vehicle_07.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\vehicles\vehicle_08.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\vehicles\vehicle_10.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\vehicles\vehicle_22.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\warehouse_kuju_remake_01.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\warehouse_kuju_remake_02.bin,,,,,
SAD2016\IKB3\scenery\watertank_150_kuju_remake.bin,,,,,
SAD2016\KoeblitzerBerglandV3\Scenery\Buildings\TTB_BERL_Haus3St-5.bin,,,,,
SAD2016\KoeblitzerBerglandV3\Scenery\Buildings\TTB_BERL_Oss2.bin,,,,,
SAD2016\KoeblitzerBerglandV3\Scenery\Buildings\TTB_Gew_Trafohs1.bin,,,,,
SAD2016\KoeblitzerBerglandV3\Scenery\Buildings\TTB_GewHalle_100x55x5.bin,,,,,
SAD2016\KoeblitzerBerglandV3\Scenery\Buildings\TTB_GewHalle_46x25x10.bin,,,,,
SAD2016\KoeblitzerBerglandV3\Scenery\Buildings\TTB_GewHalle_65x50x10.bin,,,,,
SAD2016\KoeblitzerBerglandV3\Scenery\Buildings\TTB_GewHalle_80x25x6.bin,,,,,
SAD2016\KoeblitzerBerglandV3\Scenery\Buildings\TTB_KlStHs11.bin,,,,,
SAD2016\KoeblitzerBerglandV3\Scenery\Buildings\TTB_KlStHs15.bin,,,,,
SAD2016\KoeblitzerBerglandV3\Scenery\Buildings\ttb_KlStHs6.bin,,,,,
SAD2016\KoeblitzerBerglandV3\Scenery\Buildings\TTB_KlStHs7.bin,,,,,
SAD2016\KoeblitzerBerglandV3\Scenery\nearTrack\TTB_Br_Fund_B20T10H8.bin,,,,,
SAD2016\Scenery\bridge2\bridge2_mid.bin,,,,,
SAD2016\Scenery\buildingsite\fence_building_site_loft.bin,,,,,
SAD2016\Scenery\buildingsite\safety_fence.bin,,,,,
SAD2016\Scenery\buildingsite\safetyfence_gate.bin,,,,,
SAD2016\Scenery\buildingsite\safetyfence_gate_open.bin,,,,,
SAD2016\Scenery\foliage2\grain_field.bin,,,,,
SAD2016\Scenery\foliage2\grain_field_mid_large.bin,,,,,
SAD2016\Scenery\industry\factory2_IKB3.bin,,,,,
SAD2016\Scenery\industry\factory2_repaint.bin,,,,,
SAD2016\Scenery\lights\highway_lantaarn.bin,,,,,
SAD2016\Scenery\procedural2\fence4_sp.bin,,,,,
SAD2016\Scenery\warehouse\goodshed1.bin,,,,,
SAD2016\Scenery\warehouse\goodshed1_IKB3.bin,,,,,
-
- Oprichter
- Berichten: 919
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Locatie: Op vele plekken :)
- Gegeven waarderingen: 199 keren
- Ontvangen waarderingen: 267 keren
Re: Stations verlichting ontbreekt in "De oude lijn"
Daarom adviseren wij ook om alles compleet te hebben van payware en freeware wat benodigd is voor de route (en scenario's) om optimaal gebruik te maken ervan anders kun je tegen zaken aanlopen, zoals dit
Deze route stelt inderdaad het Armstrong Powerhouse Sky & Weather Enhancement Pack verplicht omdat de skybox, de TimeOfDay map hieruit is gebeurd als standaard in tegenstelling tot andere routes.
Hierdoor kunnen weerpatronen niet goed worden weergeven, en ander voorbeeld is dat de tijd dat het donker wordt per seizoen verschilt van sommige andere skyboxen (het kan dus nog licht met zonsondergang zijn met het AP Pack, maar een andere TimeOfDay al pikke donker terwijl je hetzelfde seizoen hebt gebruikt).
Je ziet dat het Armstrong Powerhouse Sky & Weather Enhancement pack eigenlijk ook bij elk scenario staat als optioneel, dat komt dat het weer (bewolking, regen, sneeuw) gebruikt wordt wat in die pakket zit en dus je ook een ander weertype kan krijgen als je niet hebt.
Dus het is zeker een aanrader om aan te schaffen, wil je het met korting aanschaffen? Wacht dat op een sale, meestal heeft AP een "Easter" sale, een "Bank Holiday" sale (mogelijk vrij snel of iets later nog in het jaar) en een Christmas Sale.
Voor Koblitzer Bergland is deze vaak met 30% korting te krijgen tijdens Steam Sales waarvan de volgende grote, de Summer Sale is over enkele maanden.
Deze route stelt inderdaad het Armstrong Powerhouse Sky & Weather Enhancement Pack verplicht omdat de skybox, de TimeOfDay map hieruit is gebeurd als standaard in tegenstelling tot andere routes.
Hierdoor kunnen weerpatronen niet goed worden weergeven, en ander voorbeeld is dat de tijd dat het donker wordt per seizoen verschilt van sommige andere skyboxen (het kan dus nog licht met zonsondergang zijn met het AP Pack, maar een andere TimeOfDay al pikke donker terwijl je hetzelfde seizoen hebt gebruikt).
Je ziet dat het Armstrong Powerhouse Sky & Weather Enhancement pack eigenlijk ook bij elk scenario staat als optioneel, dat komt dat het weer (bewolking, regen, sneeuw) gebruikt wordt wat in die pakket zit en dus je ook een ander weertype kan krijgen als je niet hebt.
Dus het is zeker een aanrader om aan te schaffen, wil je het met korting aanschaffen? Wacht dat op een sale, meestal heeft AP een "Easter" sale, een "Bank Holiday" sale (mogelijk vrij snel of iets later nog in het jaar) en een Christmas Sale.
Voor Koblitzer Bergland is deze vaak met 30% korting te krijgen tijdens Steam Sales waarvan de volgende grote, de Summer Sale is over enkele maanden.
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 15 mar 2021, 23:59
- 3
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: Stations verlichting ontbreekt in "De oude lijn"
De Armstrongpowerhouse pack heb ik al een tijdje op het oog en zal ik binnenkort aanschaffen. De skyboxen en weersomstandigheden zijn echt dingen waar ik me aan kan storen in de sim . En wat betreft Koblitzer Bergland is het een erg mooi route die in de collectie past. Ik zal komende tijd even de sales in de gaten houden!
En bedankt voor de heldere antwoorden van iedereen!
En bedankt voor de heldere antwoorden van iedereen!