Free Roam Broken – Krammerdijks Deltaland V3

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
ramiroflores
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2024, 10:32
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Free Roam Broken – Krammerdijks Deltaland V3

Bericht door ramiroflores »

Wie der Titel schon sagt, ist mein Free Roam in V3 defekt. Da es kein standardmäßiges Freeroam-Szenario gibt, habe ich versucht, mein eigenes zu erstellen. Ich habe festgestellt, dass die Signale defekt sind, und nachdem ich es jetzt tagelang mit einem Freund durchprobiert habe, kann ich keine Lösung finden. Im Grunde ist jedes Signal am Ende der Stationen defekt und löst das ATB aus, ebenso wie einige zufällige Signale auf der anderen Seite der Strecke, der Rest ist grün. Die einzige Ausnahme, die ich finden kann, sind die Gleise 6 und 7 in Zevenberg aan Zee (obwohl diese Liste nicht annähernd vollständig ist, da ich das vorliegende Problem immer noch nicht kenne). Die einzigen für mich sichtbaren Asset-Probleme sind ein scheinbar fehlendes Gebäude an einer der Stationen weiter unten auf der Strecke und weiße Blöcke außerhalb von Zevenberg aan Zee (siehe beigefügte Fotos). Jede Hilfe wird sehr geschätzt.

[Google Translate]
Zoals de titel al zegt, is mijn Free Roam in V3 kapot. Omdat er geen standaard freeroam-scenario bestaat, heb ik geprobeerd mijn eigen scenario te creëren. Ik heb ontdekt dat de seinen kapot zijn en na dagen proberen met een vriend kan ik geen oplossing vinden. In principe is elk sein aan het einde van de stations kapot en activeert de ATB, evenals enkele willekeurige seinen aan de andere kant van de baan, de rest is groen. De enige uitzondering die ik kan vinden zijn de nummers 6 en 7 in Zevenberg aan Zee (hoewel deze lijst lang niet compleet is omdat ik het probleem nog steeds niet ken). De enige voor mij zichtbare problemen met de assets zijn een schijnbaar ontbrekend gebouw op een van de stations verderop in de route en witte blokken buiten Zevenberg aan Zee (zie bijgevoegde foto's). Alle hulp wordt zeer op prijs gesteld.

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
MarkA
Beheerder
Berichten: 368
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 239 keren
Ontvangen waarderingen: 690 keren

Re: Free Roam Broken – Krammerdijks Deltaland V3

Bericht door MarkA »

Werken de meegeleverde scenario's wel naar behoren? Daarmee kun je namelijk controleren of het aan je freeroam-scenario ligt of aan de routeinstallatie.

Mijn vermoeden gaat overigens uit naar dat je de objecten zelf weliswaar hebt, maar je een verouderde versie van het seinenpakket. Daarnaast wil ik je aanraden TS-Tools te gebruiken om te controleren op missende assets; missende aan het spoor gelinkte objecten zullen namelijk seinproblemen geven.
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

Terug naar “Vragen”