VR DCR BR189 DB NL geen tractie na het remmen
- Jopke
- 1
- Gegeven waarderingen: 30 keren
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
VR DCR BR189 DB NL geen tractie na het remmen
Ik ben bezig met de Container service Onnen-Amsterdam met de BR189.
Maar na het saven en weer laden krijg ik geen tractie na het remmen van de trein. Wat doe ik verkeerd? ik heb de handleiding ook al door gelezen maar ik kom er niet uit. Wie kan mij helpen?
Maar na het saven en weer laden krijg ik geen tractie na het remmen van de trein. Wat doe ik verkeerd? ik heb de handleiding ook al door gelezen maar ik kom er niet uit. Wie kan mij helpen?
Je bent nooit te oud om met treintjes te spelen
- Rubku_NL
- Download Manager
- 4
- Gegeven waarderingen: 508 keren
- Ontvangen waarderingen: 986 keren
- Contacteer:
Re: VR DCR BR189 DB NL geen tractie na het remmen
Veel geavanceerde treinen zoals bv. vR, RWA, K-Trains en meer, kunnen nogal probleem ondervinden met het herladen van een opgeslagen save (resume).
Daar naast kunnen diverse geavanceerde scripts ook problemen ondervinden zoals bvb ATB en seinen.
Mede om die reden word het ook niet aangeraden om de resume tegenwoordig te gebruiken.
Vroeg was dit niet zoon groot probleem om dat we toen nog niet zo geavanceerde dingen hadden.
Scenario technische was het beter geweest als het scenario in 2 delen was gemaakt, Onnen - Zwolle en Zwolle - Almere
Daar naast kunnen diverse geavanceerde scripts ook problemen ondervinden zoals bvb ATB en seinen.
Mede om die reden word het ook niet aangeraden om de resume tegenwoordig te gebruiken.
Vroeg was dit niet zoon groot probleem om dat we toen nog niet zo geavanceerde dingen hadden.
Scenario technische was het beter geweest als het scenario in 2 delen was gemaakt, Onnen - Zwolle en Zwolle - Almere
- Jopke
- 1
Oke dat is dus niet verstandig om hen te saven. En normaal gesproken rij ik hem wel in een keer uit maar we wilden zaterdagmiddag nog even weg en gisteren heb ik hem weer gestart en kwam het probleem tegen. Ja dat was misschien ook beter geweest om hem te splitsen
En bedankt voor je reactie
En bedankt voor je reactie
- Von Rondstadd
- 4
- Gegeven waarderingen: 14 keren
- Ontvangen waarderingen: 9 keren
- Jopke
- 1
Nee dat is het niet. Ik heb hem gesaved bij station Zwolle in stilstand. Maar dan geeft hij na het laden wel tractie. maar ik moet na Kampen zuid of Dronten de tunnel in en daar mag ik maar vijftig kilometer en moet hem afremmen van honderd kilometer na vijftig kilometer. En na het remmen krijg ik geen tractie meer na het loslaten van de rem en weer tractie geef
Net Wat Rubku zegt het is te geavanceerd geworden om te saven
- Marklin
- 4
- Gegeven waarderingen: 2047 keren
- Ontvangen waarderingen: 2323 keren
Ja, maar het saven met wat je nu schrijft heeft op zich dan niets met saven van doen want na een resume bij Zwolle deed hij het toch?
Het treed op na Kampen zuid of Dronten en is weer wat anders, ofwel dan gaat daar iets mis wat rijstijl betreft lijkt mij.
Het treed op na Kampen zuid of Dronten en is weer wat anders, ofwel dan gaat daar iets mis wat rijstijl betreft lijkt mij.
- Jopke
- 1
En wat moet er anders aan mijn rijstijl zijn als voor de resume vraag ik mij af? Ik doe niets anders dan voor de resume
Het zal wel goed zijn
PS hij doet het ook vlak na Zwolle even getest