vraag over de Randstad West V1.5
-
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
vraag over de Randstad West V1.5
Ik heb deze gedownload echter werk hij niet op mijn simulator wat doen ik verkeerd of wat moet ik nog hebben om het werkend te krijgen , ik hoop dat er iemand is die mij er mee kan helpen .
graag wil ik ook weten of er routes zijn van heel nl ? mijn zoon wil dit graag maar weet niet of het er is ?
Alvast bedankt!
graag wil ik ook weten of er routes zijn van heel nl ? mijn zoon wil dit graag maar weet niet of het er is ?
Alvast bedankt!
-
- 2
- Gegeven waarderingen: 605 keren
- Ontvangen waarderingen: 210 keren
Re: vraag over de Randstad West V1.5
Dit is heel makkelijk te beantwoorden, nee. Het spel train simulator Classic kan dat simpelweg niet aan. Grote delen van nederland zijn wel te spelen al zijn het aparte routes.
Om de eerste vraag te beantwoorden is het zaak om eerst vast te stellen dan je/u vaststeld dat alles wat de handleiding voorschrijft geinstalleerd te hebben. Inclusief de Payware. Daarnaast zou het ook handig zijn om meer informatie te geven over hoever je bent in het process. "Hij doet het niet" kunnen wij vrij weinig mee. Ik raad ook aan om even in dit topic te kijken als je nieuw bent.
Mijn scenariopagina: hier
-
- Ontvangen waarderingen: 0
Beste Kcalk,
Ik/wij mijn zoon zitten in begin fase , heb het spel pas gekocht, payware heb geen idee wat het is ,
is nog waar ik weet van moet krijgen.
Dus als ik het goed begrepen heb is randstad te zwaar voor het spel houd in dat ik het spel voor niks gekocht heb?
Mijn zoon en ik willen graag nl routes gaan rijden .
Wij zijn echt nog helemaal nieuw in alles , maar erg enthusiast om het spel te bespelen
Ik/wij mijn zoon zitten in begin fase , heb het spel pas gekocht, payware heb geen idee wat het is ,
is nog waar ik weet van moet krijgen.
Dus als ik het goed begrepen heb is randstad te zwaar voor het spel houd in dat ik het spel voor niks gekocht heb?
Mijn zoon en ik willen graag nl routes gaan rijden .
Wij zijn echt nog helemaal nieuw in alles , maar erg enthusiast om het spel te bespelen

-
- 2
- Gegeven waarderingen: 605 keren
- Ontvangen waarderingen: 210 keren
Dat begrijp ik, ik stond 2 jaar geleden in precies dezelfde schoenen. Payware is als volgt. Het is een ding waar je voor betaald. Naast Payware heb je voor de Route Randstad West V1.5 ook Freeware nodig. Dat zijn dingen die gratis zijn zoals de naam al verklapt. Ik raad nogmaals aan om even in de topic op dit forum te kijken voor nieuwe mensen die hier te vinden is.
Dat heb je verkeerd begrepen. Alles wat op Dutchsims geupload wordt is grondig getest op werking. Waar ik naar refereerde was het feit dat je vermoedelijk dingen mist die de route nodig heeft op fatsoenlijk te fungeren. Daarom is het zaak dat je even grondig de handleiding bekijkt die met de route wordt meegeleverd. Daarin staat alle Free en Payware die nodig zijn voor de route. Het zal even duren voordat je het allemaal verzameld en gekocht hebt maar dan heb je ook echt wat.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes,
Kcalk04
Mijn scenariopagina: hier
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2303 keren
- Ontvangen waarderingen: 2724 keren
Ja, dus in dit geval zou je voor mooi dit allemaal moeten zien te installeren om Randstad West naar bekoren te laten werken.
Payware moet gekocht worden en Freeware kost je niets.
Payware moet gekocht worden en Freeware kost je niets.

- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- Kcalk_04
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 1484 keren
- Ontvangen waarderingen: 8786 keren
Wel eens gehoord van een HANDLEIDING lezen?
En misschien ook eens kijken in de download afdeling van de diverse Fora.
Ook al op de viewtopic.php?f=12&t=42 van kcalk geklikt?
En misschien ook eens kijken in de download afdeling van de diverse Fora.

Ook al op de viewtopic.php?f=12&t=42 van kcalk geklikt?
-
- Oprichter
- 5
- Gegeven waarderingen: 204 keren
- Ontvangen waarderingen: 338 keren
Zoals je aangaf heb je pas recentelijk Train Simulator gehaald, welkom!
Om Nederlandse inhoud (routes/scenarios/treinen) te installeren hebben wij de volgende resources beschikbaar:
- Overzicht van Steam addons die gebruikt worden voor Nederlandse routes?
- Installeren van add-ons voor Train Simulator
Op de eerste link hierboven kun je vinden welke payware je nodig hebt (dit betreft extra aankopen op Steam, advies is te halen in een sale, welke helaas net enkele dagen is afgelopen) om de route te kunnen gebruiken.
Voor de freeware, welke kan downloaden vanaf diverse sites, waaronder onze, maar ook sites zoals Coha kun je kijken in de bijgeleverde handleiding van de route waarin linken staan naar de diverse websites, je hebt in principe alles nodig om de route te gebruiken zoals de bouwer het bedoeld heeft.
Voor sommige websites moet je ook een account aanmaken eerst om te kunnen downloaden.
Om scenario's te kunnen spelen die worden meegeleverd met de route en/of welke los worden aangeboden op DutchSims zal je ook diverse treinen moeten aanschaffen vanaf bijvoorbeeld ChrisTrains.
Op de DutchSims download pagina van een scenario staan ook altijd links naar het gebruikte materiaal.
Als dit je eerste Nederlandse route is, wees niet bang, het kost wel wat werk om je eerste route aan de gang te krijgen, maar je merkt dat je vele Nederlande routes hetzelfde materiaal en assets (zoals bomen, huizen enz.) gebruiken waardoor de installatie van de 2e, 3e, 4e en meer steeds makkelijker gaat.
Houd er wel rekening mee, dat je als je nog niet de benodigde payware hebt (Steam DLC, ChrisTrains treinen) dat het wel een investering is om alles compleet te krijgen voor Nederland.
Daarvoor raden wij altijd aan om de DLC tijdens een Steam Sale te kopen, dat scheelt je vaak 50% per DLC.
ChrisTrains kun je ook aanschaffen in bulk, waarbij hoe meer treinen je tegelijk haalt, hoe meer korting je krijgt.
Wel vragen we je om eerst dus de bijgeleverde handleiding te lezen / gebruiken.
-
- 3
- Ontvangen waarderingen: 120 keren
Heb je deze instellingen geselecteerd voor de Scenery?
Zo nee dan kan het zijn dat je inderdaad problemen krijgt met de zichtbaarheid van de bovenleiding

Zo nee dan kan het zijn dat je inderdaad problemen krijgt met de zichtbaarheid van de bovenleiding

- Deze gebruikers waarderen Spoorwegen Nederland voor dit bericht:
- Rubku_NL
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 25 keren
De Scenery Density moet je altijd op Maximaal zetten, anders zijn bepaalde objecten niet zichtbaar terwijl ze er wel zijn.
- Deze gebruikers waarderen edwinaartse voor dit bericht:
- Rubku_NL