Hallo,
Ik ben hier nieuw. Ik heb geprobeerd zelf een antwoord op mijn vraag te vinden maar het is mij niet gelukt, of ik begrijp het niet goed.
Het lukt mij niet een route/scenario werkend te krijgen.
Op dit forum heb ik een route gedownload, en deze heb ik met de Utilities manager geïnstalleerd. Hierbij heb ik het hele zip bestand gekozen, dit lijkt goed te werken. Als ik het bestand nogmaals selecteer geeft hij aan dat hij al is geïnstalleerd 'these assets are allready installed'. Eerder had ik de bestanden eerst los uitgepakt maar dan zit er geen .rwp bestand in om te selecteren.
Bij opstarten Train simulator lukt het mij echter niet om op de route of in een scenario te komen.
Ik zou graag wat hulp willen hebben om hier verder te komen.
Alvast bedankt,
Dastan
Nieuw - installeren route scenario lijkt niet te lukken
-
- Moderator
- 5
- Gegeven waarderingen: 840 keren
- Ontvangen waarderingen: 731 keren
Re: Nieuw - installeren route scenario lijkt niet te lukken
Hoi Dastan,
Bedankt voor je bericht.
Kun je ons meer informatie geven?
Alsin welke route/scenario je probeert te spelen?
Of je de handleiding geleest hebt, alle benodigheden hebt, etc?
Met vriendelijke groet,
Rommy136
Bedankt voor je bericht.
Kun je ons meer informatie geven?
Alsin welke route/scenario je probeert te spelen?
Of je de handleiding geleest hebt, alle benodigheden hebt, etc?
Met vriendelijke groet,
Rommy136
Druk bezig met Oliewagons aan het laden, routes aan het bouwen en treinen aan het spotten.
-
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
(v5.0) [RTZ] Trein 4527 van Enkhuizen naar Amsterdam Centraal - is waar het om gaat.
Bij de download zit naar mijn weten geen specifieke handleiding.
Ik was ondertussen zelf ook wat verder aan het zoeken geweest, en ik zag dat ik nog 2 treinen mis. Hier had ik mij in vergist.
Wellicht dat dit de reden is dat hij daarom niet zichtbaar is?
mvg,
Dastan
Bij de download zit naar mijn weten geen specifieke handleiding.
Ik was ondertussen zelf ook wat verder aan het zoeken geweest, en ik zag dat ik nog 2 treinen mis. Hier had ik mij in vergist.
Wellicht dat dit de reden is dat hij daarom niet zichtbaar is?
mvg,
Dastan
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2304 keren
- Ontvangen waarderingen: 2731 keren
Als je treinen mist zou het zichtbaar moeten zijn, alleen je kunt hem niet rijden en krijgt een fout of dump.
En ik neem aan dat je de route hebt geïnstalleerd maar voor welke is die wat je niet noemt.
Ofwel om welke route gaat het?
Edit/
Het gaat dus om dit Scenario?, zo ja dan moet je sowieso de treinen hebben die daar vermeld staan.
En die kan dus alleen gereden worden op de Noordwest Nederland route en die heb je bij Simsamen opgehaald?, hier is deze route niet aanwezig.
En ik neem aan dat je de route hebt geïnstalleerd maar voor welke is die wat je niet noemt.
Ofwel om welke route gaat het?
Edit/
Het gaat dus om dit Scenario?, zo ja dan moet je sowieso de treinen hebben die daar vermeld staan.
En die kan dus alleen gereden worden op de Noordwest Nederland route en die heb je bij Simsamen opgehaald?, hier is deze route niet aanwezig.