Waar zit het EU/US Loco & Asset Pack in en het RSDL Foilage pack?

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Gesloten
Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 263 keren
Contacteer:

Waar zit het EU/US Loco & Asset Pack in en het RSDL Foilage pack?

Bericht door Rob Jansen »

European / US Loco & Asset Pack
Met Train Simulator 2012 en de vorige edities waren er twee Add-ons standaard meegeleverd.
Deze zijn in Train Simulator 2013 en hoger los niet meer standaard meegeleverd en moet je los aanschaffen, maar ze komen wel mee met diverse andere routes.

Hieronder bevindt zich een overzicht van alle Add-ons van Steam waar deze twee packs meekomen (sommigen hebben beide).

Onderaan de pagina vind je een extra tabel met een overzicht van het RSDL\Foilage01 pakket.

Train Simulator Classic
Helaas is met de release van Train Simulator Classic het European Loco & Asset Pack weer verwijderd uit de basisgame, je zult hem weer moeten aanschaffen met 1 van de onderstaande routes (of los).

======================================================

De European Loco & Asset Pack is los te koop maar komt ook met de volgende DLC mee die actief te koop zijn op Steam.
Elk plaatje is aanklikbaar en brengt je naar de Steam Store.





















































======================================================


Ook is er een US Loco & Asset Pack, deze is ook los te koop maar komt ook met de volgende DLC mee die actief te koop zijn op Steam.
Elk plaatje is aanklikbaar en brengt je naar de Steam Store.





















=======================================================


Het RSDL\Foilage01 pack is lange tijd een raadsel voor sommigen geweest in welke Add-ons deze nou wordt meegeleverd aangezien deze niet los verkrijgbaar is. Hieronder een overzicht met alle Add-ons waarbij deze wordt meegeleverd.
Elk plaatje is aanklikbaar en brengt je naar de Steam Store.





















=======================================================


Het RSC\APStation tref je ook nog wel eens aan, vaak genoemd "APStation", deze Add-on zit in het AssetPack01, oftewel het "UK Buildings Vol. 1 Model Pack". Hieronder tref je een overzicht aan waar in deze Add-on zich bevind.
Elk plaatje is aanklikbaar en brengt je naar de Steam Store.









=======================================================
F.A.Q. / Tips
Wat bekende vragen en tips.

TIP: Kopen van een Pack/DLC
Mijn advies is, kijk naar welke van de bovenstaande pakketten ALLEBEI bevatten, dan ben je het goedkoopste uit.

FAQ: Maar ik heb een DLC waar 1 van de packs in zit, krijg ik korting?
Nee, je krijgt geen korting als je iets koopt wat je al hebt, het wordt alleen niet geregistreerd op je account, dit is helaas hoe steam werkt.

FAQ: Maar ik een DLC waar dit of deze pakketten ook in zitten maar heb je niet genoemd?
Dat klopt, er zijn USA only DLC, welke dus niet meer verkrijgbaar zijn buiten de USA.
Er zijn ook DLC die niet langer te koop zijn, dus dat wordt ook lastig om die aan te schaffen.

TIP: Train Simulator als Hobby
Train Simulator is niet zomaar een game, het is hobby en kan aardig wat kosten, het is niet een shooter wat je koopt, vervolgens een paar uur speelt en daarna niet meer.
Dus om alles werkend te krijgen moet je als net begint investeren om het gelijk werkend te krijgen.
De meesten hier hebben over vele jaren alle benodigde DLC gekocht dus dat is ook een aanrader als je weinig geld hebt, sparen voor de DLC en kopen in een Steam Sale.

Kies dus een route uit die graag wilt rijden, inventariseer de benodigde DLC. Kijk of ze in pakketten te koop zijn op Steam waar meerdere DLC inzitten en koop die.

Veel plezier in de wereld van Train Simulator!

Bijgewerkt op 7 oktober 2023
Dit bericht mag alleen op de oorspronkelijk plek op TreinPunt (niet meer bijgewerkt) of op DutchSims geplaatst worden. Inhoud mag ook niet zomaar gekopieerd worden en op andere sites geplaatst worden in welke vorm dan ook (origineel of aangepast) zonder eerst te raadplegen en duidelijke naamsvermelding, alle andere plekken tenzij hier vermeld zijn illegaal kopieën en gestolen werken.
Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht (totaal 2):
FrisonJofima
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 263 keren
Contacteer:

Re: Waar zit het EU/US Loco & Asset Pack in en het RSDL Foilage pack?

Bericht door Rob Jansen »

Train Simulator 2022:
De basisgame en de Deluxe Edition van Train Simulator 2022 bevatten tegenwoordig ook weer het European Loco & Asset Pack, dus als je dat pack nog mist, koop je de game en je krijgt naast dit pack ook nog eens 3 (of 4 in geval van de Deluxe Edition) routes erbij!

Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht:
joukie
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gesloten

Terug naar “Vragen”