Ik ben nieuw

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
roellaverman
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Ik ben nieuw

Bericht door roellaverman »

Hoi Iedereen,

Ik heb een klein opstapje gekregen van Rob Janssen om aan Nederlandse Routes te komen met het desbetreffende rolmaterieel.

Wie kan mijn stapsgewijs wegwijs maken (met eventuele links) waar ik routes kan downloaden (al dan niet freeware o.i.d.)

Ik bezit momenteel Steam en heb daar meerdere routes in de landen Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Maar aangezien Steam geen Nederlandse routes of rolmaterieel wil ik graag ook (al dan niet in mijn regio Gelderland) routes kunnen rijden die zoals ik zie bij verschillende gebruikers op Youtube zie dat het natuurgetrouw uit ziet.

Ik hoop dat iemand de tijd en de moeite zou willen nemen voor deze treingek van inmiddels 60 jaar.

Alvast bedankt

Roel Laverman, Zevenaar

Marc D.
4
Gegeven waarderingen: 235 keren
Ontvangen waarderingen: 1325 keren

Re: Ik ben nieuw

Bericht door Marc D. »

Hoi Roel, om te beginnen zou je op deze site eens in de downloadsectie kunnen rondneuzen op zoek naar routes en hun benodigdheden. Verder staat er op de hoofdpagina van deze site aan de linkerkant een kolom met Links naar andere websites.

RemkoH
Beheerder
4
Gegeven waarderingen: 172 keren
Ontvangen waarderingen: 411 keren

Bericht door RemkoH »

Ik zou zeggen begin met dit gepinde bericht in dit deel van het forum:

"Ik ben nieuw in Train Simulator"
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op :upside_down:

Marklin
4
Gegeven waarderingen: 2167 keren
Ontvangen waarderingen: 2530 keren

Bericht door Marklin »

En kijk eens Hier waar diverse NL routes staan en vergelijk wat er zoal nodig is aan free- en payware en neem dan een besluit.
Let wel dat er eerst het een en ander geïnstalleerd moet zijn voor er daadwerkelijk gereden kan worden om fouten te voorkomen.
Afbeelding

Prettige reis!

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”