missend objecten
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
missend objecten
Hallo ik heb vraag over objecten die ik mis ik mis namelijk de steunpalen ik heb alles goed in de readme gelezen en gedownload maar ik blijf dit probleem houden weet iemand wat voor pakket objecten ik moet downloaden om dit probleem te kunnen oplossen ??? dit probleem is in de route achterhoek-en twentelijnen versie 5.1 en probleem met de broden op de afbeelding is tussen Deventer colmschate en deventer 

-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2303 keren
- Ontvangen waarderingen: 2727 keren
Re: missend objecten
Hmm dat zijn duidelijk borden en geen broden hoor.

Afijn, je ziet daar een paar melkflesjes staan, (zie knipsel) als je nu in de route editor daar op dubbelklik dan komt er rechts een (verborgen) schermpje.
Als je nu ff doorgeeft wat er te lezen is weet jij en wij om welk object het gaat?

-
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 631 keren
- Ontvangen waarderingen: 1205 keren
Waneer is het voor hef laatst dat je de pakketen van ChrisTrains coha frison en in dit geval vooral MOraiworks heb geüpdatet?
Deze pakketten worden met enige regelmaat geüpdatet.
Deze pakketten worden met enige regelmaat geüpdatet.
-
- 5
ik heb net via editor gekeken en hij zegt dat ik dit mis het is iets van coha portalen bw kokerportalen maar welk pakket moet ik hebben van coha

-
- 5
Volgens mij is het dit pakket: https://coha.nl/viewtopic.php?t=540 wat nodig is.
Maar zoals Rubku al aangaf, en menigeen wel eens schuldig aan is waaronder ik, toch de pakketen eens nalopen of die up-to-date zijn.
Want heb het maar meteen opgehaald, hier zat ik ook nog met de V1.0 en nu dus V2.0 is.
Edit algemeen/
Trouwens zat in V1.0 een Source map die er in V2.0 niet meer inzit, weet toevallig iemand hoe dat zit?
Of is die map overbodig geworden ...., zo niet warom zou die dan niet in V2.0 zitten?

Ps. had tijdelijk de .exe gewijzigd naar .7z om te kijken ...
Maar zoals Rubku al aangaf, en menigeen wel eens schuldig aan is waaronder ik, toch de pakketen eens nalopen of die up-to-date zijn.
Want heb het maar meteen opgehaald, hier zat ik ook nog met de V1.0 en nu dus V2.0 is.

Edit algemeen/
Trouwens zat in V1.0 een Source map die er in V2.0 niet meer inzit, weet toevallig iemand hoe dat zit?
Of is die map overbodig geworden ...., zo niet warom zou die dan niet in V2.0 zitten?

Ps. had tijdelijk de .exe gewijzigd naar .7z om te kijken ...
-
- 5
de tips hebben gewerkt wand ik heb pakket gedownload en geïnstalleerd en verschijnen ze wel

-
- 5
Mooi ..., het zijn trouwens stevige portalen waar je niet graag tegenaan wilt rijden als men te vroeg naar links gaat.

-
- 4
- Gegeven waarderingen: 284 keren
- Ontvangen waarderingen: 1426 keren
De source map is bedoeld om m.b.v. de Blueprint Editor repaints van de borden te maken.
In de handleiding van v2.0 staat:
"6 Reskins maken voor de bewegwijzering
Het maken van reskin objecten van de Bewegwijzering borden kan gedaan worden met behulp van de meegeleverde assets bestanden in combinatie met RW Tools of TS Tools."
Ik denk dat de heren van CoHa vergeten zijn deze in v2.0 bij te voegen.
De .exe gewijzigd? Als je rechts klikt op het bestand en in de lijst onder 7-Zip "Archief openen" kiest krijg je de inhoud ook gewoon te zien.
-
- 5
Ja Marc dat zou een reden kunnen zijn dat de source map niet is bijgevoegd.
Op zich geen punt als je er verder niets mee doet, maar in het configuratiescherm -> programma's en onderdelen kun je de oude versie eerst uniestallen voor de nieuwe erop komt, en als je dat doet is genoemde map verdwenen wat nog al eens gedaan word door mij voor schone schip.
Kortom uniestallen is voor mooi ook al niet meer verantwoord zou men het netjes willen doen.
Ja je moet het maar weten, maar idd kun je de .exe ook op deze manier bekijken wat de inhoud is.
Op zich geen punt als je er verder niets mee doet, maar in het configuratiescherm -> programma's en onderdelen kun je de oude versie eerst uniestallen voor de nieuwe erop komt, en als je dat doet is genoemde map verdwenen wat nog al eens gedaan word door mij voor schone schip.

Kortom uniestallen is voor mooi ook al niet meer verantwoord zou men het netjes willen doen.

Ja je moet het maar weten, maar idd kun je de .exe ook op deze manier bekijken wat de inhoud is.