Foutmelding in Utilities
-
- 4
- Gegeven waarderingen: 227 keren
- Ontvangen waarderingen: 26 keren
Re: Foutmelding in Utilities
Of is dit gebeurt:

- Deze gebruikers waarderen RobertF68 voor dit bericht:
- Kcalk_04
-
- 2
- Gegeven waarderingen: 603 keren
- Ontvangen waarderingen: 210 keren
Of een beter idee, gebruik gewoon .zip bestanden en laat .rwp aan de zeikant liggen
Ik gebruik Utilities niet omdat ik dezelfde error kreeg, daarom gebruik ik liever winrar/7zip om te handelen met TS bestanden

Ik gebruik Utilities niet omdat ik dezelfde error kreeg, daarom gebruik ik liever winrar/7zip om te handelen met TS bestanden
- Deze gebruikers waarderen Kcalk_04 voor dit bericht (totaal 2):
- Frison • Milko80
Mijn scenariopagina: hier
-
- 3
- Gegeven waarderingen: 63 keren
- Ontvangen waarderingen: 59 keren
Ik deed het wel in een rwp voor de upload naar DS maar gebruik nooit Utilities, ding duurt 2 jaar voor je iets kan inpakken...
Gewoon met 7zip openen
Gewoon met 7zip openen
- Deze gebruikers waarderen AlwaysRM_ voor dit bericht:
- Kcalk_04
Voormalig scenario bouwer
-
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 631 keren
- Ontvangen waarderingen: 1205 keren
Ik heb net wat .rwp's van je getest en dat leverde foutmeldingen op, wat te verwachten was. Dus hierbij het vriendelijke verzoek om hier onmiddellijk mee te stoppen!
Voor meer informatie, zie je Discord PM.
-
- 3
- Gegeven waarderingen: 63 keren
- Ontvangen waarderingen: 59 keren
Dat hele programa behoort in de prullenbak, als je ook maar 1 byte niet is zoals het zou moeten volgens dat dinwerkt het al niet meer. 
Voormalig scenario bouwer
-
- Beheerder
- 5
- Gegeven waarderingen: 177 keren
- Ontvangen waarderingen: 442 keren
Dat utilities.exe bijna onbruikbaar wordt om rwp bestanden mee te maken wanneer je een uitgebreide bibliotheek in train simulator hebt is helaas een bekend euvel.
Neemt niet weg dat het uitstekend werkt om rwp bestanden te installeren.
Maar er lijkt hier iets grondig mis te gaan in de knowledge wat een rwp bestand precies is.
Dat een rwp bestand te openen is in programma's als 7-zip als ongecomprimeerd zip bestand betekent NIET dat het een zip bestand is!
Er staat meer informatie in een rwp bestand, dat utilities.exe nodig heeft om een rwp bestand te kunnen installeren.
In een rwp bestand zoals jij die maakt ontbreekt die info met als gevolg dat utilities.exe crasht met een foutmelding.
Een pro tip om correcte en werkende rwp bestanden met utilities.exe te maken:
- Maak een kopie van de railworks map en noem deze bijvoorbeeld railworks.rwp (naam maakt totaal niet uit) zonder de inhoud van de assets en content mappen (de grootte daarvan is jouw probleem).
- Kopieer jouw gemaakte scenario naar de content map in de railworks.rwp map (het complete pad zoals in de railworks map!)
- Open utilities.exe vanuit de railworks.rwp map
- Selecteer het scenario (zonder uren te wachten!), vul de rest van de gegevens in en creëer het rwp bestand
- Verwijder het scenario weer na het creëren van het rwp bestand om de railworks.rwp map schoon en daarmee utilities.exe snel te houden
- Deze gebruikers waarderen RemkoH voor dit bericht (totaal 4):
- Rubku_NL • RobertF68 • Frison • mkasthijs
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op
De lijst houdt niet op

-
- 5
- Gegeven waarderingen: 29 keren
- Ontvangen waarderingen: 9 keren