Hallo allemaal
Ik heb probleem met deze prachtige route . Zij staan in miles plaats in km . Ik heb alles geïnstalleerd wat staat in handleiding en ook NL TrackRules van Coha V 1.0 en toch blijft route in miles .Ik heb ook andere NL route en die staan gewoon in KM ,dus bijtje raar dat deze in Miles is .
Dan weet ik niet waar heb ik fout gedaan , o ja en spel staan Engels dus zonder NL LAN vertaling .
Dank je voor help of tips voor oplossing
Met vriendelijk groet
Holandan11
Problem met 't Zuiden van Nederland V2.5.1
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2302 keren
- Ontvangen waarderingen: 2724 keren
Re: Problem met 't Zuiden van Nederland V2.5.1
Wat de trackrule betreft, je hebt dus deze geïnstalleerd staan:
?:\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Coha Sporen\Sporen\RailNetwork\TrackRules\Coha Sporen Standaard Trackrule.bin
En je schrijft dat alles compleet is maar dan moet ik de vraag stellen, heb je ook alles up-to-date van Coha en dan met name aan het spoor gebonden objecten zoals seinen, km borden enz.?
?:\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Coha Sporen\Sporen\RailNetwork\TrackRules\Coha Sporen Standaard Trackrule.bin
En je schrijft dat alles compleet is maar dan moet ik de vraag stellen, heb je ook alles up-to-date van Coha en dan met name aan het spoor gebonden objecten zoals seinen, km borden enz.?
-
- 3
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Hoi Marklin
Dank je voor jouw reactie .Voor jouw eerste vraag of heb ik alles up-to-date op de laatste versie zeg ik ja .
Allen ik zie nu dat als open map :\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Coha Sporen ,
dan heb ik daar twee submapen . En dat is map Sporen en map V2 .
Is dat correct ?
Holandan11
Dank je voor jouw reactie .Voor jouw eerste vraag of heb ik alles up-to-date op de laatste versie zeg ik ja .
Allen ik zie nu dat als open map :\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Coha Sporen ,
dan heb ik daar twee submapen . En dat is map Sporen en map V2 .
Is dat correct ?
Holandan11
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2302 keren
- Ontvangen waarderingen: 2724 keren
Oké up-to-date is dan goed al betwijfel ik dat omdat je schreef: ... NL TrackRules van Coha V 1.0 maar zag even terug bij Coha dat de laatste sporen
V 1.2 (2D) zijn.
Afijn dit wil niet zeggen dat het daar aan ligt, maar toch ....
En de gebruikte trackkrule zit in de map sporen, dus precies op de plek die aangegeven staat in mijn eerdere bericht.
V 1.2 (2D) zijn.
Afijn dit wil niet zeggen dat het daar aan ligt, maar toch ....
En de gebruikte trackkrule zit in de map sporen, dus precies op de plek die aangegeven staat in mijn eerdere bericht.
-
- 3
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Hoi Marklin
Ik heb alles opnieuw geïnstalleerd en ook die sporen V 1.2 (2D) en alles werk perfect.
Dank je wel voor tijd en help.
met vriendelijk groet
Holandan11
Ik heb alles opnieuw geïnstalleerd en ook die sporen V 1.2 (2D) en alles werk perfect.
Dank je wel voor tijd en help.
met vriendelijk groet
Holandan11
- Deze gebruikers waarderen Holandan11 voor dit bericht:
- Marklin