Verschillende vragen voor startende Train Simulator gebruiker
-
- Gegeven waarderingen: 4 keren
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Verschillende vragen voor startende Train Simulator gebruiker
kosten scenarios geld of zo? ik kan ze maar niet downloaden. en dan heb ik nog een probleem, ik heb de traxx gekocht van christrains en ik rij ermee in duitsland. ik heb de goede stroomgebruik maar mijn trein blijft maar zeggen met een geel dingetje dat ik maximaal 60 km/h kan. kan iemand mij asjeblieft helpen?
-
- Moderator
- 5
- Gegeven waarderingen: 121 keren
- Ontvangen waarderingen: 331 keren
Re: Verschillende vragen voor startende Train Simulator gebruiker
Hoi Diamantchristiano,
Scenario's die je hier op DutchSims download zijn geheel gratis beschikbaar gemaakt door onze gebruikers. Deze kosten geen geld. Wel kan het zijn dat je voor de routes waarop je deze scenario's rijden wilt (bijvoorbeeld de Achterhoek en Twentelijnen) routes van Steam of van derde partijen nodig hebt waarvan de bouwers de objecten hebben gebruikt. Hiervoor zul je wel moeten betalen.
Ook voor het rollend materieel moet je meestal wat betalen. Je hebt de ChrisTrains Traxx (BR186) al gekocht begrijp ik. Er zijn nog vele andere treinen beschikbaar bij Chris die elk wat geld kosten.
Voor gratis materieel kan je terecht in onze download sectie. MarcD heeft onder andere de NS1500, Blauwe Engel (Plan X), Plan E rijtuigen, de Plan U en een NS2400 beschikbaar gesteld. Ze staan allemaal in onze download sectie.
Daarnaast staat in de download sectie ook nog een pakket van het DCR team, het BR186 repaint pakket. Hierin zitten 138 repaints van de BR186 en nog een lading repaints van de ICR rijtuigen van ChrisTrains in Benelux, ICR, ICRm, Fyra en IC+ kleuren.
Hopende je zo even op weg te hebben geholpen. Voor info over installeren van content, kijk in het TS vragen gedeelte en dan de bovenste 5 topics, hier staat een hoop uitgelegd.
Groet,
Koplopermau
Scenario's die je hier op DutchSims download zijn geheel gratis beschikbaar gemaakt door onze gebruikers. Deze kosten geen geld. Wel kan het zijn dat je voor de routes waarop je deze scenario's rijden wilt (bijvoorbeeld de Achterhoek en Twentelijnen) routes van Steam of van derde partijen nodig hebt waarvan de bouwers de objecten hebben gebruikt. Hiervoor zul je wel moeten betalen.
Ook voor het rollend materieel moet je meestal wat betalen. Je hebt de ChrisTrains Traxx (BR186) al gekocht begrijp ik. Er zijn nog vele andere treinen beschikbaar bij Chris die elk wat geld kosten.
Voor gratis materieel kan je terecht in onze download sectie. MarcD heeft onder andere de NS1500, Blauwe Engel (Plan X), Plan E rijtuigen, de Plan U en een NS2400 beschikbaar gesteld. Ze staan allemaal in onze download sectie.
Daarnaast staat in de download sectie ook nog een pakket van het DCR team, het BR186 repaint pakket. Hierin zitten 138 repaints van de BR186 en nog een lading repaints van de ICR rijtuigen van ChrisTrains in Benelux, ICR, ICRm, Fyra en IC+ kleuren.
Hopende je zo even op weg te hebben geholpen. Voor info over installeren van content, kijk in het TS vragen gedeelte en dan de bovenste 5 topics, hier staat een hoop uitgelegd.
Groet,
Koplopermau
- Deze gebruikers waarderen Koplopermau voor dit bericht:
- diamantchristiano
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2302 keren
- Ontvangen waarderingen: 2724 keren
Kan je aanraden om de handleiding in .pdf format erbij te raadplegen, daarin is oa. te lezen met welke toets(en) je de snelheid kan verhogen en/of verlagen die hier te vinden is: ...\Steam\steamapps\common\RailWorks\Manuals\ChrisTrains\NS Traxx 186diamantchristiano schreef: ↑22 mar 2025, 13:21ik heb de goede stroomgebruik maar mijn trein blijft maar zeggen met een geel dingetje dat ik maximaal 60 km/h kan.
- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- diamantchristiano
-
Ik heb de krammendijk deltaland gedownload, maar om een of andere reden sluit mijn train simulator de hele tijd en laad de map niet in. Ik heb de 64 bit editie geopent en de andere dingen opgevolgd. Weet iemand hoe ik dat kan spelen? Ik ben trouwens niet de slimste omdat ik ben maar 13 jaar oud en ik heb dit spel pas sinds vorige week.
-
- Gegeven waarderingen: 5 keren
- Ontvangen waarderingen: 7 keren
Ik denk met wat je bedoelt dat je trein max 60 kilometer per uur kan is dat de cruise control. Dat is de hendel helemaal links.
- Deze gebruikers waarderen Thijmen.1666 voor dit bericht:
- diamantchristiano
-
ik ben de gratis scenarios aan het downloaden maar het bestand gaat de hele tijd naar mijn browser en niet naar die ene app waar je het kan instralleren voor train simulator classic 2024. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? want ik wil video's maken voor mijn youtube kanaal.
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2302 keren
- Ontvangen waarderingen: 2724 keren
Ja, maar vanuit het bestand waar het opgeslagen word bij jou moet het geïnstalleerd worden naar TSC 2024
Welke extensie heeft dat bestand, is het .rar of .zip of ...?
Welke extensie heeft dat bestand, is het .rar of .zip of ...?
-
- 4
- Gegeven waarderingen: 284 keren
- Ontvangen waarderingen: 1426 keren
Als je de basisbeginselen van PC gebruik al niet weet, zoals downloads naar de downloadmap en van daaruit verder, zal het installeren van de Nederlandse routes een heel karwei voor je worden, vrees ik.
Hier op het forum staan tal van topics voor beginners die je kunt raadplegen, dit topic gaat er helemaal over.
Een ander ding is dat het nogal wat geld kost om freeware routes werkend te krijgen in verband met de benodigde payware routes, zeker als je de treinen in de gebruikte scenario's ook nog moet hebben, zoals Koploper al aangeeft. Op simtogether staat er ook een hele uitleg voor beginners.
Hier op het forum staan tal van topics voor beginners die je kunt raadplegen, dit topic gaat er helemaal over.
Een ander ding is dat het nogal wat geld kost om freeware routes werkend te krijgen in verband met de benodigde payware routes, zeker als je de treinen in de gebruikte scenario's ook nog moet hebben, zoals Koploper al aangeeft. Op simtogether staat er ook een hele uitleg voor beginners.
-
Ik heb de gebruiksaanwijsing gezien maar het ziet er anders uit op mijn pc. Ik ben nu op school maar ik stuur vanmiddag wel een foto van hoe het er bij mij uitziet
-
ik wil het bestand van gekidee downloaden. ik heb een RWP bestand daarvan gedownload maar het enige wat ik ermee kan doen is opnieuw downloaden in mijn browser brave