Het is me opgevallen dat bij veel rijtuigen de achterlichten doven als de trein na een zekere afstand gepasseerd is, of aangaan als je die rijtuigen tegemoet komt. Ik had begrepen dat sinds de laatste update van TSC in de berekening of weergave hiervan iets is veranderd. Ik vind dit wel een hinderlijke bijwerking van de laatste update. Er schijnt bij de Eurostar, zoals uit een ander bericht blijkt ook iets gebroken te zijn sindsdien, en misschien wel bij meer.
Het lijkt me niet waarschijnlijk dat DTG nog een nieuwe update uitbrengt om dit euvel (o.a.) te verhelpen.
Ik weet niet of je naar de voorlaatste update kunt "downgraden", maar leidt dit tot andere problemen, of merkbare prestatievermindering?
achterlichten sinds laatste update TSC
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2302 keren
- Ontvangen waarderingen: 2724 keren
Re: achterlichten sinds laatste update TSC
Ja, volgens dit bericht van MarcD bij de Eurostar zou men terug kunnen naar de vorige versie.
Maar het fijne weet ik er niet van of je er baat bij hebt of juist niet met bepaalde zaken, ze zullen hem iig niet voor niets hebben geüpdatet om ons dwars te zitten met dingen die niet goed meer werken.
Maar het fijne weet ik er niet van of je er baat bij hebt of juist niet met bepaalde zaken, ze zullen hem iig niet voor niets hebben geüpdatet om ons dwars te zitten met dingen die niet goed meer werken.

-
- 4
- Gegeven waarderingen: 284 keren
- Ontvangen waarderingen: 1426 keren
Dan heb je de berichten van de links niet (goed) gelezen. Je gaat niet terug naar een oude versie maar je plaatst een oudere/eerdere versie naast de huidige. Als je de sim net 2 jaar hebt kan je alleen die versie of later downloaden, heb je de sim vanaf het begin kan je tot die versie terug. Maar dat is in dit geval niet zo zinvol.
De post van Spikee1975 op steamcommunity.com:
"Note that you can download any previous version of Train Simulator using a Steam console command, and use that next to your main installation. I have done so, a small core v72.3b installation which only has the Ashford-Lille route installed."
Ik geloof dat dit hier op DS of op ST al eens eerder is besproken n.a.v. de catastrofale update om een oudere versie als back-up te hebben, alleen kan ik dit zo snel niet meer terug vinden.
De post van Spikee1975 op steamcommunity.com:
"Note that you can download any previous version of Train Simulator using a Steam console command, and use that next to your main installation. I have done so, a small core v72.3b installation which only has the Ashford-Lille route installed."
Ik geloof dat dit hier op DS of op ST al eens eerder is besproken n.a.v. de catastrofale update om een oudere versie als back-up te hebben, alleen kan ik dit zo snel niet meer terug vinden.
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2302 keren
- Ontvangen waarderingen: 2724 keren
Nee heb het niet goed gelezen, maar daarom erbij vermeld "het fijne weet ik er niet van".