Ik ben nieuw en ik heb treinen nodig
-
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Ik ben nieuw en ik heb treinen nodig
Hallo, ik ben nieuw en ik was bezig met de route installeren van HSL Asd-Antwerpen. Ik kon het alleen niet spelen omdat ik geen icng/traxx heb. Zijn deze treinen ook ergens gratis te krijgen? Of moet ik voor elke trein betalen om het werkende te krijgen? En werkt het dan wel, of zitten er dan nog meer kosten achter? Ik vind het namelijk best veel geld anders, tegen over andere spellen zoals ets2 en fs22 zijn add-ons gewoon gratis namelijk.
-
- Moderator
- 5
- Gegeven waarderingen: 840 keren
- Ontvangen waarderingen: 733 keren
Re: Ik ben nieuw en ik heb treinen nodig
Hoi,
Welkom op Dutchsims.
Ik moet je teleurstellen, deze treinen zijn niet gratis te krijgen maar alleen te kopen bij Christrains (en sommige partners).
Je hoeft als je de trein hebt, geen extra kosten maken om de trein werkend te krijgen. Updates worden gratis door Christrains gedeeld.
Hou er wel rekening mee dat je voor scenario's vaak diverse soorten treinen nodig hebt.
Sommige andere treinen zijn wel gratis te krijgen, zie hiervoor onze downloads topic
Met vriendelijke groet,
rommy136
Welkom op Dutchsims.
Ik moet je teleurstellen, deze treinen zijn niet gratis te krijgen maar alleen te kopen bij Christrains (en sommige partners).
Je hoeft als je de trein hebt, geen extra kosten maken om de trein werkend te krijgen. Updates worden gratis door Christrains gedeeld.
Hou er wel rekening mee dat je voor scenario's vaak diverse soorten treinen nodig hebt.
Sommige andere treinen zijn wel gratis te krijgen, zie hiervoor onze downloads topic

Met vriendelijke groet,
rommy136
Druk bezig met Oliewagons aan het laden, routes aan het bouwen en treinen aan het spotten.
-
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 637 keren
- Ontvangen waarderingen: 1235 keren
Re: Ik ben nieuw en ik heb treinen nodig
Aanvullend op wat Rommy al heeft gepost.
Bij elke route/scenario wordt een lijst met benodigdheden geleverd, in de vorm van een handleiding of op de downloadpagina zelf.
Om er zeker van te zijn dat beide correct werken, is het aan te raden om ervoor te zorgen dat je alle freeware en payware hebt gedownload en geïnstalleerd.
Schrik niet, als je Nederlands zou willen rijden, ben je met gemak al ruim 300,- kwijt.
Op het moment van dit bericht is de Summer Sale op Steam aan de gang, waar je extra korting krijgt op verschillende addons, waaronder addons die je nodig hebt voor de Nederlandse route.
Daarnaast raad ik aan om de volgende topics door te lezen:
Ik wil niet eens weten hoeveel ik de afgelopen 12,5 jaar al heb uitgegeven, dit loopt makkelijk in de duizenden euro's, maar ik ben dan ook een extreem voorbeeld
Bij elke route/scenario wordt een lijst met benodigdheden geleverd, in de vorm van een handleiding of op de downloadpagina zelf.
Om er zeker van te zijn dat beide correct werken, is het aan te raden om ervoor te zorgen dat je alle freeware en payware hebt gedownload en geïnstalleerd.
Schrik niet, als je Nederlands zou willen rijden, ben je met gemak al ruim 300,- kwijt.
Op het moment van dit bericht is de Summer Sale op Steam aan de gang, waar je extra korting krijgt op verschillende addons, waaronder addons die je nodig hebt voor de Nederlandse route.
Daarnaast raad ik aan om de volgende topics door te lezen:
- Ik ben nieuw in Train Simulator
- Overzicht van Steam addons die gebruikt worden voor Nederlandse routes?
- Installeren van add-ons voor Train Simulator
Ik wil niet eens weten hoeveel ik de afgelopen 12,5 jaar al heb uitgegeven, dit loopt makkelijk in de duizenden euro's, maar ik ben dan ook een extreem voorbeeld