Maastricht-Vaals assets?

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
nolannorwood
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Maastricht-Vaals assets?

Bericht door nolannorwood »

Als ik (als import Limburger en fervent Railsimmer) Maastricht-Vaals wil rijden zie ik al bij Maastricht geen sporen. Ik begrijp dat ik dus assets mis. Maar bij benodigdheden staat alleen materiaal, geen scenery benodigdheden. Welke assets mis ik nog voor de scenery (en sporen!). Ik rijd al veel Nederlandse routes en heb de meeste assets al geïnstalleerd staan maar blijkbaar mist er nog voor deze route...

Hartstikke bedankt alvast, lijkt me een prachtige route om te rijden!

BertTrain
5
Gegeven waarderingen: 397 keren
Ontvangen waarderingen: 1189 keren

Re: Maastricht-Vaals assets?

Bericht door BertTrain »

Als jij Maastricht - Vaals wilt rijden in de route "De Limburgse Spoorlijnen" dan moet ik je teleurstellen wat dit route gedeelte zit niet meer in. Het komt later terug in een route waar ik nu aan het bouwen ben, dat is een route gesitueerd in 1985 waar ook de Miljoenenlijn en Maastricht - Kerkrade onderdeel van wordt.
Deze gebruikers waarderen BertTrain voor dit bericht (totaal 2):
Rubku_NLKcalk_04
Bouwer van route "Heuvelland", "De Limburgse Spoorlijnen" en "Limburgse Spoorlijnen in 1985"

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2329 keren
Ontvangen waarderingen: 2740 keren

Re: Maastricht-Vaals assets?

Bericht door Marklin »

Misschien heeft hij/zij nog de eerdere versie waar Maastricht - Vaals inzat en dus niet geüpdatet? :wink:
Afbeelding

Prettige reis!

Terug naar “Vragen”