Hallo allemaal, ik heb een probleem met ATB in ICNG-treinen die HSL v3 rijden. Op de Erasmusgracht zakt de ATB soms van 130 naar 40, terwijl het sein nog steeds hoog op groen staat. Soms geeft ATB 130 aan, maar staat de trein slechts 100 km/u toe tussen de Erasmusgracht en Riekerpolder. Dan zakt de Vmax naar 90 km/u van Riekerpolder naar Schiphol, en moet ik de HSL oprijden via spoor 209 bij 80 – in plaats van de gebruikelijke 120.
Dit gebeurt niet met Traxx. Weet iemand waarom? Zie ik iets over het hoofd? Bedankt.
ICNG onjuiste maximumsnelheid bij het oprijden van de HSL
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 513 keren
- Ontvangen waarderingen: 497 keren
Re: ICNG onjuiste maximumsnelheid bij het oprijden van de HSL
Allereerst is V4 van de route vorige week vrijdag uitgekomen, dus het is sowieso aan te raden om die te installeren (en versie 3 eerst te verwijderen!)
Download
Daarnaast klinken de problemen niet als een bekend probleem, dus is de kans heel groot dat je niet bezit over alle vereiste assets.
Zorg er voor dat je alle vereiste assets bezit, anders is de kans aanwezig dat de route niet naar behoren functioneert!
Handleiding

Daarnaast klinken de problemen niet als een bekend probleem, dus is de kans heel groot dat je niet bezit over alle vereiste assets.
Zorg er voor dat je alle vereiste assets bezit, anders is de kans aanwezig dat de route niet naar behoren functioneert!
Handleiding
- Deze gebruikers waarderen MichaelO voor dit bericht:
- Kcalk_04