nogmaals Sky & Weather Enhancement Pack

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
dutchman
Berichten: 156
Lid geworden op: 16 aug 2020, 17:57
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 21 keren

nogmaals Sky & Weather Enhancement Pack

Bericht door dutchman »

Medesimmers,
Ik heb op dit forum het sky & weather pack langs zien komen, maar ik kom er niet uit.
Van alle routes welke automatisch geupdated zouden worden heb ik er 20. De meeste krijgen het pack niet!
Ik zie wel bij de betreffende routes in de assets map de "TimeOfDay" staan met de AP .binfiles
Ik kan ze echter via de editor niet kiezen.
Als ik met TS tools het scenario open staat bij het "weer" Provider Kuju en Product RailSimulatorCore.

Bij een antwoord bij de vorige vraag over dit onderwerp staat:
Standaard installeert het Armstrong Sky & Weather Enhancement Pack ook in RailsimulatorCore, kan ik dat ook met de hand doen ?
Alvast bedankt voor de reactie(s) Rob

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 912
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren
Contacteer:

Re: nogmaals Sky & Weather Enhancement Pack

Bericht door Rob Jansen »

Het AP Sky & Weather Enhancement Pack bestaat uit twee componenten, de Skybox en het weerpakket.

De handleiding van het pakket vind je in je Manuals map terug in je Train Simulator installatie of net zo makkelijk op de website van Armstrong Powerhouse en dan bij de "Downloads" vind je de "Manual". Hierin staat alles omschreven wat je ermee kan namelijk.

Als je het pack installeert zorgt dat de Skybox (de lucht wat je ziet) vervangen wordt van wat standaard meegeleverd wordt voor die uit het Armstrong Pack voor de benoemde routes op pagina 10 van de handleiding en je kunt deze desgewenst toepassen op een andere routes (zie pagina 11 van de handleiding).

Het tweede gedeelte van het pack is het weerpakket, wil je de weertypen gebruiken uit het pakket zoals "AP Fair Cloud" of de vele andere in je scenario?
Dan volg je de stappen op pagina 25 van de handleiding van het AP Sky & Weather Enhancement Pack.
In het kort zet je zoals bijvoorbeeld ChrisTrains treinen een vinkje onder "AP -> WeatherEP" en dan kun je op de scenario marker een "APEP" weer type selecteren.

Heb je een scenario waarbij een standaard weerpatroon van Train Simulator wordt gebruikt zoals bijvoorbeeld "1. Clear", dan wordt die automatisch vervangen voor een Armstrong variant (immers het standaard weer is vervangen).
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

dutchman
Berichten: 156
Lid geworden op: 16 aug 2020, 17:57
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 21 keren

Re: nogmaals Sky & Weather Enhancement Pack

Bericht door dutchman »

Hallo Rob,

Uiteindelijk heb ik het pakket nogmaals geinstalleerd en nu werkt het helemaal goed.
Ik dank je voor je snelle reactie.
Groetjes van deze Rob :smile:

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”