Frankfurt -Koblenz

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
Ronmat64
Berichten: 93
Lid geworden op: 06 apr 2020, 18:49
4
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 12 keren

Frankfurt -Koblenz

Bericht door Ronmat64 »

Hallo Dutchsimmers,
Afgelopen woensdag met veel zin de nieuwe route gekocht Frankfurt - Koblenz en ook omdat er een Nederlands tintje inzit. Route is mooi en een leuke verlenging van Koln - Koblenz. Volgens mij heeft mijn pc een hekel aan Quick drive want in de stream van onze vriend in Duitland heeft er veel meer dan ik
Ik tel er maar 5 terwijl het er meer moeten zijn!

route al een keer opnieuw geinstalleerd maar mag niet helpen.

Het lukt niet om de sceen te uploaden.

Rob
Berichten: 76
Lid geworden op: 07 apr 2020, 07:45
4
Gegeven waarderingen: 29 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: Frankfurt -Koblenz

Bericht door Rob »

Ik gebruik nooit Quickdrive, maar heb je daar misschien ook Career en Standard versies van?

Giel1402
Berichten: 57
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:22
4
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: Frankfurt -Koblenz

Bericht door Giel1402 »

hallo,
Het is ook mogelijk om je eigen quick drive senario te maken het is heel makkelijk.
Op internet zijn genoeg videos te zien hoe dat moet.

Groet GIel

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 265 keren
Contacteer:

Re: Frankfurt -Koblenz

Bericht door Rob Jansen »

Het is inderdaad afhankelijk of de routes met een Quick Drive komen, als die er niet is dan zie je hem ook niet in de lijst.
AI (de andere treinen die je tegenkomt) in de Quick Drive is tevens afhankelijk van het materieel wat je zelf hebt geïnstalleerd en hoe de Quick Drive hiervan gebruikt maakt met AI markers.

Uiteindelijk zijn Quick Drives ook scenario's en het kan zijn als je meer scenario's bijvoorbeeld mist dat je even je cache opnieuw moet opbouwen (verwijder uit de \Content de "SDBCache.bin" en "SDBCache.bin.MD5". Herstart de game en wacht dan totdat die is opgestart.

Dit kan even duren omdat die alles in je Train Simulator opnieuw leest, dus hoe meer je hebt geïnstalleerd staan, hoe langer die opstart duurt.
Eventueel kan de game crashen met een "Out of Memory" error, start dan nog een keer totdat je weer in het menu zit. Dan is de cache opnieuw opgebouwd.
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Ronmat64
Berichten: 93
Lid geworden op: 06 apr 2020, 18:49
4
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 12 keren

Re: Frankfurt -Koblenz

Bericht door Ronmat64 »

Hi Rob en andere Simmers,

Dat weghalen van die 2 files heeft gewerkt. Het lijkt er alleen op dat wanneer ik elke keer een nieuwe addon installeer deze problemen terug komen.

Ik weet ook niet of er een max aan routes die je kan hebben? Bij MSTS was dat namelijk wel zo maar daar hadden ze trainstore

In inder geval weer veel dank voor jullie support

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 265 keren
Contacteer:

Re: Frankfurt -Koblenz

Bericht door Rob Jansen »

Dat is mooi in te horen dat het is opgelost!

Er zit op zich geen maximum aan zover ik weet, alleen dat het menu trager wordt en kans dat er inderdaad iets misgaat.
Zelf heb ik bijna 200 routes erin staan op dit moment, maar weinig problemen, alleen dat het menu trager is, maar ben ik persoonlijk al aan gewend, vooral omdat het ook nog eens flashmenu is wat niet het snelste is.
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

jpvdveer
Berichten: 278
Lid geworden op: 06 apr 2020, 11:00
4
Gegeven waarderingen: 91 keren
Ontvangen waarderingen: 97 keren

Re: Frankfurt -Koblenz

Bericht door jpvdveer »

Dit is misschien ook nog leuk - een geavanceerde quick drive waarin de verschilende treinen willekeurig gegenereerd worden.

https://rail-sim.de/forum/filebase/entr ... n-koblenz/

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”