CTA marker plaatsen spoor weg

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Thijmen.1666
1
Gegeven waarderingen: 15 keren
Ontvangen waarderingen: 26 keren

CTA marker plaatsen spoor weg

Bericht door Thijmen.1666 »

:wave: Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met als ik een scenario aan het bouwen ben en de CTA wil toevoegen met een CTA trigger marker. Als ik die plaats en vervolgens de gegevens invul en dan test is opeens na het testen het spoor weg!

Weet jij wat ik fout doe of heb jij hier ervaring mee?
YouTube
Instagram
Scenario pagina

Afbeelding

“Gewoon Thijmen, met een hoofd vol ideeën, te veel treinen en nog grotere dromen.”

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2668 keren
Ontvangen waarderingen: 2997 keren

Re: CTA marker plaatsen spoor weg

Bericht door Marklin »

De CTA trigger marker heb je die vanuit de scenario editor geplaatst, of anders ...?
Hoe men dat ook doet dan kan toch niet het spoor uit het niets verdwijnen .... lijkt mij. :thinking:
Afbeelding

Fijne jaarwisseling en voorspoedig 2026!

Danddddzzz
5
Gegeven waarderingen: 89 keren
Ontvangen waarderingen: 49 keren

Bericht door Danddddzzz »

Dat probleem heb ik ook. Als ik de trigger geplaatst en de tekst heb ingevoerd, start alles normaal op. Maar als ik daarna vanaf het pauze menu op World editor klik en daarna scenario tools, dan vraagt TS of ik de wijzigingen in de route wil opslaan, terwijl ik er niks aan veranderd heb. Zou ik "Yes" klikken dan is ook al het spoor weg en dan is de enige optie scenario's back-uppen en de route opnieuw installeren. Vrij irritant. Als de situatie nog een keer voorkomt en TS vraagt weer wijzigingen op te slaan, dan sluit je TS af en start je weer op en daarna kun je vanuit het Build menu weer aan je scenario te werken.
Geniet altijd van het leven en van de ritten die je maakt.
Always enjoy life and enjoy the services you drive.

Thijmen.1666
1
Gegeven waarderingen: 15 keren
Ontvangen waarderingen: 26 keren

Bericht door Thijmen.1666 »

Marklin schreef:
30 dec 2025, 15:27
De CTA trigger marker heb je die vanuit de scenario editor geplaatst, of anders ...?
Hoe men dat ook doet dan kan toch niet het spoor uit het niets verdwijnen .... lijkt mij. :thinking:
Gewoon vanuit de scenario editor!
YouTube
Instagram
Scenario pagina

Afbeelding

“Gewoon Thijmen, met een hoofd vol ideeën, te veel treinen en nog grotere dromen.”

Terug naar “Vragen”