NS 1600, 1700, 1800 Repaints van DCR en MarkA in scenario lijst van de editor

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Kevinolova
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

NS 1600, 1700, 1800 Repaints van DCR en MarkA in scenario lijst van de editor

Bericht door Kevinolova »

Hallo, ik heb laatst de NS 1800 van RailTraction aangeschaft en daarbij het bovenstaande bestand gedownload, wat de Repaint Packs bevat van deze locomotieven. Alleen zijn deze ineens verdwenen in mijn objectenlijst als ik naar mijn eigen aangemaakte scenario overswitch, want ze zijn wel beschikbaar in het standaard Free Roam Scenario van de route zelf. Weet iemand hoe dit kan?

Koplopermau
Moderator
5
Gegeven waarderingen: 128 keren
Ontvangen waarderingen: 341 keren

Re: NS 1600, 1700, 1800 Repaints van DCR en MarkA

Bericht door Koplopermau »

Hoi,

Op het moment dat je een eigen scenario maakt moet je deze locomotieven aanvinken in je asset lijst. In die asset lijst klik je vervolgens de provider aan, en onder die provider het product dat je wilt gebruiken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Let erop dat verschillende treinen onder verschillende providers staan. ChrisTrains staat onder ChrisTrains. Railtraction staat soms onder Railtraction, maar met deze loc onder Fopix3D. MyRailDreams is MarcD en DTG staat onder DTG en RSC, afhankelijk van wanneer de add-on uitgebracht is. Waar je welke add-on vind kan je vinden in de handleiding van het product. Lees die dus goed door.

Succes!
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Kevinolova

Re: NS 1600, 1700, 1800 Repaints van DCR en MarkA in scenario lijst van de editor

Bedankt voor je reactie!
Er stond na het downloaden van de repaints in mijn providerlijst wel 'fopixtrains' maar die verdween na een tijdje en na het opnieuw downloaden van het pakket komt het niet meer terug. Ondanks dat in de providerlijst bij het standaard Free Roam Scenario van de route geen 'fopixtrains' staat, kan ik de locomotieven wel plaatsen, maar in mijn eigen scenario's dus niet.
Afbeelding
Dit is de route Achterhoek en Twentelijnen v5.1 het Free Roam Scenario en in de providerlijst staat geen 'fopixtrains'.
Afbeelding
Maar de locomotieven kan ik wel neerzetten.
Afbeelding
Hier zie je mijn eigen scenario, de providerlijst is niet veranderd, maar de locomotieven zijn uit de objectenlijst verdwenen.
Afbeelding

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2682 keren
Ontvangen waarderingen: 3007 keren

Re: NS 1600, 1700, 1800 Repaints van DCR en MarkA in scenario lijst van de editor

Bericht door Marklin »

Is dat alles wat in die lijst staat bij de scenario editor en kun je hiermee dus ook niet naar beneden scrollen in een verticaal balkje? :wink:
is dit zo dan vraag ik mij af of alles wel goed geïnstalleerd staat en daarom fopixtrains niet in de lijst te vinden is?
Afbeelding

Alle gebruikers een voorspoedig 2026!

Koplopermau
Moderator
5
Gegeven waarderingen: 128 keren
Ontvangen waarderingen: 341 keren

Bericht door Koplopermau »

Kleine letter F, die komt na de hoofdletters. Dus naar beneden scrollen.
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Kevinolova

Bedankt voor de hulp! Het is nu gelukt, de 'fopixtrains' stond inderdaad na de hoofdletters. :smile:
Deze gebruikers waarderen Kevinolova voor dit bericht:
Marklin

Terug naar “Vragen”