Limburgse Spoorlijnen

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
stefankinsbergen
2
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 0

Limburgse Spoorlijnen

Bericht door stefankinsbergen »

Hoi

Eerder op de dag heb ik ook al een vraag gesteld en ik heb nog een vraag, of eigenlijk twee.
Ben redelijk nieuw dus een aantal dingen zijn mij nog niet duidelijk.

Ik heb de route geinstalleerd inclusief de add-ons. Als ik het scenario pak waarjee me je met de mat64 (die ik bezit) mag rijden naar Maastricht R. kan ik onderstaande foutmeldingen:
Consist Builder - Can't load rail vehicle: Eloc NS1800 Clean ATB
Consist Builder - Can't load rail vehicle: CT NS ICR A Binnenland (DCR)
Consist Builder - Can't load rail vehicle: CT NS ICR B Binnenland (DCR)
Consist Builder - Can't load rail vehicle: NS DE2v ABk
Consist Builder - Can't load rail vehicle: NS DE2v Bk

Ik beschik inderdaad (nog) niet over deze treinen maar moet je deze eerst allemaal kopen voordat je met de route kunt rijden. Daarnaast vraag ik me af of het ook mogelijk is om van de scenario's af te wijken en bijvoorbeeld met de Hondekop over dit traject te rijden. Nogmaals heel erg bedankt voor de hulp.

Met groet,
Stefan

Rubku_NL
Download Manager
5
Gegeven waarderingen: 740 keren
Ontvangen waarderingen: 1468 keren

Re: Limburgse Spoorlijnen

Bericht door Rubku_NL »

Je kunt dit negeren door op F2 te drukken en op Annuleren te klikken.
Het scenario zal dan echter niet naar behoren werken en je kunt te maken krijgen met crashes.
Als je het scenario wilt ervaren zoals het bedoeld is, kun je het beste ervoor zorgen dat je alles hebt wat vereist is.
Hoe meer je hebt, hoe kleinere de kans dat je dit probleem tegenkomt.
Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
stefankinsbergen
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Rob Jansen
Oprichter
5
Gegeven waarderingen: 212 keren
Ontvangen waarderingen: 382 keren

Bericht door Rob Jansen »

Voor routes zelf is belangrijk dat je alle payware/freeware producten hebt, anders mis je scenery items, dit is echt belangrijk om wel in bezit en compleet te hebben!

Maar voor scenario's, ja, om een scenario te spelen hoe de maker het bedoeld heeft, moet je ook alle items bezitten.
Je kunt een scenario wel spelen als je wat mist, druk dan op F2 en ESC, dan start je scenario, mits natuurlijk je de spelerstrein wel bezit, anders heb je echt niks aan het scenario zonder de trein te vervangen (aangezien je vrij nieuw bent zou ik je dat nog niet aanraden, maar ik verwacht dat aantal leden je dit wel zullen adviseren).

Nu kun je wel rijden, maar zoals benoemd het scenario speelt niet zoals de maker het heeft bedoeld en kan ongewenste effecten hebben (te snel groen of juist dat je helemaal geen AI ziet).

In je voorbeeld (zo te zien een ouder scenario, ik verwacht niet dat hier het nieuwe ICR pack al gebruikt is) mis je 2 payware items, 1 freeware en 2 repaint.

- Railtraction NS1800 (payware)
- Repaint/ATB patch (freeware)
- ChrisTrains Traxx 186/ICRMh (payware)
- DCR Repaint Pack BR186+ICRmh (freeware)
- DE2 (freeware)

Zoals je aangaf je beschikt nog niet over alle treinen, aangezien vele scenario's worden gemaakt met divers ChrisTrains materieel, repaints en wat freeware, zou je hier best vaak tegenaan lopen.
Spaar wat geld, gebruik de kortingscodes dan als je meerdere items tegelijk haalt bij ChrisTrains en maak je verzameling compleet.
Oprichter van DutchSims en Content Creator op Afbeelding YouTube.
Check mijn website voor meer informatie wanneer de streams mogelijk terug komen tot dan is de content voornamelijk te vinden op YouTube!

BerTan
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Bericht door BerTan »

Je kan met de hondenkop ook op deze route rijden. In principe kan je met elke trein op deze route rijden.

Afbeelding

Terug naar “Vragen”