Hoi
Eerder op de dag heb ik ook al een vraag gesteld en ik heb nog een vraag, of eigenlijk twee.
Ben redelijk nieuw dus een aantal dingen zijn mij nog niet duidelijk.
Ik heb de route geinstalleerd inclusief de add-ons. Als ik het scenario pak waarjee me je met de mat64 (die ik bezit) mag rijden naar Maastricht R. kan ik onderstaande foutmeldingen:
Consist Builder - Can't load rail vehicle: Eloc NS1800 Clean ATB
Consist Builder - Can't load rail vehicle: CT NS ICR A Binnenland (DCR)
Consist Builder - Can't load rail vehicle: CT NS ICR B Binnenland (DCR)
Consist Builder - Can't load rail vehicle: NS DE2v ABk
Consist Builder - Can't load rail vehicle: NS DE2v Bk
Ik beschik inderdaad (nog) niet over deze treinen maar moet je deze eerst allemaal kopen voordat je met de route kunt rijden. Daarnaast vraag ik me af of het ook mogelijk is om van de scenario's af te wijken en bijvoorbeeld met de Hondekop over dit traject te rijden. Nogmaals heel erg bedankt voor de hulp.
Met groet,
Stefan
Limburgse Spoorlijnen
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 740 keren
- Ontvangen waarderingen: 1468 keren
Re: Limburgse Spoorlijnen
Je kunt dit negeren door op F2 te drukken en op Annuleren te klikken.
Het scenario zal dan echter niet naar behoren werken en je kunt te maken krijgen met crashes.
Als je het scenario wilt ervaren zoals het bedoeld is, kun je het beste ervoor zorgen dat je alles hebt wat vereist is.
Hoe meer je hebt, hoe kleinere de kans dat je dit probleem tegenkomt.
Het scenario zal dan echter niet naar behoren werken en je kunt te maken krijgen met crashes.
Als je het scenario wilt ervaren zoals het bedoeld is, kun je het beste ervoor zorgen dat je alles hebt wat vereist is.
Hoe meer je hebt, hoe kleinere de kans dat je dit probleem tegenkomt.
- Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
- stefankinsbergen
-
Rob Jansen
- Oprichter
- 5
- Gegeven waarderingen: 212 keren
- Ontvangen waarderingen: 382 keren
Voor routes zelf is belangrijk dat je alle payware/freeware producten hebt, anders mis je scenery items, dit is echt belangrijk om wel in bezit en compleet te hebben!
Maar voor scenario's, ja, om een scenario te spelen hoe de maker het bedoeld heeft, moet je ook alle items bezitten.
Je kunt een scenario wel spelen als je wat mist, druk dan op F2 en ESC, dan start je scenario, mits natuurlijk je de spelerstrein wel bezit, anders heb je echt niks aan het scenario zonder de trein te vervangen (aangezien je vrij nieuw bent zou ik je dat nog niet aanraden, maar ik verwacht dat aantal leden je dit wel zullen adviseren).
Nu kun je wel rijden, maar zoals benoemd het scenario speelt niet zoals de maker het heeft bedoeld en kan ongewenste effecten hebben (te snel groen of juist dat je helemaal geen AI ziet).
In je voorbeeld (zo te zien een ouder scenario, ik verwacht niet dat hier het nieuwe ICR pack al gebruikt is) mis je 2 payware items, 1 freeware en 2 repaint.
- Railtraction NS1800 (payware)
- Repaint/ATB patch (freeware)
- ChrisTrains Traxx 186/ICRMh (payware)
- DCR Repaint Pack BR186+ICRmh (freeware)
- DE2 (freeware)
Zoals je aangaf je beschikt nog niet over alle treinen, aangezien vele scenario's worden gemaakt met divers ChrisTrains materieel, repaints en wat freeware, zou je hier best vaak tegenaan lopen.
Spaar wat geld, gebruik de kortingscodes dan als je meerdere items tegelijk haalt bij ChrisTrains en maak je verzameling compleet.
Maar voor scenario's, ja, om een scenario te spelen hoe de maker het bedoeld heeft, moet je ook alle items bezitten.
Je kunt een scenario wel spelen als je wat mist, druk dan op F2 en ESC, dan start je scenario, mits natuurlijk je de spelerstrein wel bezit, anders heb je echt niks aan het scenario zonder de trein te vervangen (aangezien je vrij nieuw bent zou ik je dat nog niet aanraden, maar ik verwacht dat aantal leden je dit wel zullen adviseren).
Nu kun je wel rijden, maar zoals benoemd het scenario speelt niet zoals de maker het heeft bedoeld en kan ongewenste effecten hebben (te snel groen of juist dat je helemaal geen AI ziet).
In je voorbeeld (zo te zien een ouder scenario, ik verwacht niet dat hier het nieuwe ICR pack al gebruikt is) mis je 2 payware items, 1 freeware en 2 repaint.
- Railtraction NS1800 (payware)
- Repaint/ATB patch (freeware)
- ChrisTrains Traxx 186/ICRMh (payware)
- DCR Repaint Pack BR186+ICRmh (freeware)
- DE2 (freeware)
Zoals je aangaf je beschikt nog niet over alle treinen, aangezien vele scenario's worden gemaakt met divers ChrisTrains materieel, repaints en wat freeware, zou je hier best vaak tegenaan lopen.
Spaar wat geld, gebruik de kortingscodes dan als je meerdere items tegelijk haalt bij ChrisTrains en maak je verzameling compleet.
-
BerTan
- 3
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Je kan met de hondenkop ook op deze route rijden. In principe kan je met elke trein op deze route rijden.