Bevriezing op 't Midden van Nederland

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Treintje
3
Gegeven waarderingen: 27 keren
Ontvangen waarderingen: 26 keren

Bevriezing op 't Midden van Nederland

Bericht door Treintje »

Heeft iemand dit wel eens gehad? Ik reed een nieuw, eigen brouwsel, scenario op 't Midden van Nederland. Alles liep als een zonnetje totdat ik op een station passagiers ging laten in/uit stappen en ik kon niets meer doen. TSC was vastgelopen. de tijd stond stil en er reed niets meer. Met grof afbreken kwam ik er uit. Alles opnieuw opgestart, ook de PC! en vervolgens hetzelfde scenario weer opgestart. Geloof het of niet maar op exact de zelfde plaats/tijd gebeurde het weer. Dit vind ik vreemd. Zou TSC teveel geheugen gebruiken dan, dacht ik, dan krijg je een O.O.M. Maar niets dus. Wat is hier aan de hand?

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2737 keren
Ontvangen waarderingen: 3061 keren

Re: Bevriezing op 't Midden van Nederland

Bericht door Marklin »

Niet dat ik weet wat de oorzaak is, maar over welk station spreken we hier?
En weet je zeker dat het niet aan jou brouwsel ligt?
Of anders het scenario zover klaar even ingepakt middels een PB sturen of zo dan kan ik hier eens kijken wat het doet.
Afbeelding

Prettige reis!

Treintje
3
Gegeven waarderingen: 27 keren
Ontvangen waarderingen: 26 keren

Re: Bevriezing op 't Midden van Nederland

Bericht door Treintje »

Het is station Hilversum. Maar daar ligt het niet aan. Ik heb nu 1 willekeurige AI trein verwijderd en nu loopt het scenario door. Mijn conclusie is dat het toch met geheugen van TSC heeft te maken. Mijn PC is krachtig genoeg.
Ik heb trouwens nog iets. Alle omroepen werken echter alleen bij Utrecht is de omroepster waarschijnlijk naar vhet toilet. Het blijft oorverdovend stil.
Natuurlijk wel eerst zelf nagelopen op fouten maar alles was goed. Het geeft wel te denken! Ik had een oud scenario van mij.Werkte goed in 2.x Maar in 3.x wil dit niet eens meer opstarten. TSC Geeft dus de bekende O.O.M. met dit scenario
Deze gebruikers waarderen Treintje voor dit bericht:
Marklin

Terug naar “Vragen”