Ontbrekende elementen in Train Simulator

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
Milco-NL
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mei 2020, 20:26
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Ontbrekende elementen in Train Simulator

Bericht door Milco-NL »

Goedenavond, ik heb al enkele jaren TS in bezit en speel het geregeld. Nadat ik een tijd geleden alle routes eruit had gegooid en opnieuw gedownload i.v.m. een upgrade van mijn computer, heb ik nu zo goed als alles weer compleet qua Nederlandse routes. Ik heb alles gedownload wat nodig is en wordt aanbevolen en tot zo ver gaat het prima. Toch ontbreken er nog drie punten die ik - na alle downloads te hebben gedaan en de cache te hebben geleegd - nog steeds niet in het spel krijg. Het betreffen:
- Het dak van Schiphol dat ontbreekt.
- Het linkerspoor van Veenendaal Centrum (ri. Utrecht dus); daar loopt nu een laag gras op de plek waar het spoor moet lopen.
- De glazen overkapping van Houten.

Verder viel het mij op dat bij een scenario bij station Driebergen-Zeist, waar nog de tweesporigheid een feit is, een VIRM stond geparkeerd in het perron richting Utrecht. Dat lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling, maar mogelijk heeft dit met het betreffende scenario te maken?

Ik hoor graag als iemand tips heeft voor bovenstaande punten. Vooral het ontbreken van het dak van Schiphol vind ik jammer.

Alvast bedankt! :)

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2812
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8094 keren
Contacteer:

Re: Ontbrekende elementen in Train Simulator

Bericht door Frison »

Density op 100% zetten.

VIRM in Driebergen komt door verkeerd senario versie bij de juiste route versie.

Houten zit in het laatste Frison pakket.
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3383
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1911 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Re: Ontbrekende elementen in Train Simulator

Bericht door Marklin »

Milco-NL schreef:
06 okt 2020, 19:58
- Het linkerspoor van Veenendaal Centrum (ri. Utrecht dus); daar loopt nu een laag gras op de plek waar het spoor moet lopen.
Dat vraagt om een screenshot hoe ik (wij) dat moeten zien?
Verder viel het mij op dat bij een scenario bij station Driebergen-Zeist, waar nog de tweesporigheid een feit is, een VIRM stond geparkeerd in het perron richting Utrecht. Dat lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling, maar mogelijk heeft dit met het betreffende scenario te maken?
En zoals Frison zegt, als je 't HvN V1.4 (laatste versie) hebt geïnstalleerd maar je wilt een scenario rijden wat gemaakt is voor een eerdere route versie dan kun je problemen krijgen zoals je omschrijft.
Afbeelding

Prettige reis

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”