RailWorks -> Manuals

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.

Moderator: Rubku_NL

Marklin
6
Gegeven waarderingen: 2818 keren
Ontvangen waarderingen: 3110 keren

RailWorks -> Manuals

Bericht door Marklin »

Zat eens in de Manuals te snuffelen en zag daar mappen staan zoals PL, RU, ES, IT enz. met allemaal pdf bestanden in de taal van genoemde mappen.
Tezamen is het hier al gauw een halve GB aan data maar wat moet je ermee als ras Nederlander, die leest toch niemand. :thinking:
Kortom nu kan ik ze verwijderen maar die komen wellicht met de kortste keren weer terug na bv. controleren op beschadigde bestanden via Steam?
Of zou er een manier zijn om dat te omzeilen of zo?
Neem nu PL, die heeft al een grote van 111 MB, ik weet haast zeker als Nederlander zijnde er nog niemand een Poolse pdf gelezen heeft:
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
Wadlopertje
Afbeelding

Prettige Reis!

Rob Jansen
Oprichter
6
Gegeven waarderingen: 223 keren
Ontvangen waarderingen: 394 keren

Re: RailWorks -> Manuals

Bericht door Rob Jansen »

Als je echt 500 MB nodig hebt op je TS schijf, dan kun je het best opruimen, maar zoals je vraag is, als je een Steam verificatie doet dan worden de bestanden (mits het een DLC betreft welke je via Steam hebt) weer teruggeplaatst en is niet te omzeilen.

Maar ik denk als je die 500 MB echt nodig hebt op je TS schijf, dan zou ik je eerder adviseren om te kijken naar een grote schijf i.p.v. opruimen en dan met een Steam verificatie de bestanden net zo snel weer terug krijgen.
Oprichter van DutchSims en Content Creator op Afbeelding YouTube.
Check mijn website voor meer informatie wanneer de streams mogelijk terug komen tot dan is de content voornamelijk te vinden op YouTube!

Marklin
6

Bericht door Marklin »

Ja, er is nog wel wat ruimte maar toch ...
De totale Manuals map is 1.66 GB en dat zoals gezegd met veel pdf waar men nooit iets mee doet.
Ze zouden dat bij DTG en of Steam eens moeten filteren op taal zodat wij bv. alleen Engelse krijgen dus ieder land naar zijn eigen taal wat in omloop is.
Tevens zou dat per maand honderden GB's schelen aan data verkeer. :wink:

Voorbeeld van de ZH map die 49.6 MB is, nou die kraaienpoten kan ik echt niet lezen: :sweat_smile:
Afbeelding
Afbeelding

Prettige Reis!

Marklin
6

Bericht door Marklin »

Ben toch maar eens de Manuals map nagelopen en heb 263 MB verwijderd aan bestanden waaronder verouderde, DE en EN waar ook NL pdf aanwezig waren waar ik genoeg aan heb.
Neem als voorbeeld van Krammerdijks Deltaland waar oa. oude pdf zaten en persoonlijk aan NL pdf voldoende heb en bespaarde hiermee een kleine 50 MB. :stuck_out_tongue:

Afbeelding
Afbeelding

Prettige Reis!

Terug naar “Vragen”