Routes België

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.

Moderator: Rubku_NL

ansoheno
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Routes België

Bericht door ansoheno »

Goedemorgen

Ik ben nieuw op dit forum. Aangenaam!

Vorige week kocht ik Train Simulator Classic aan voor mijn zoontje van negen. Hij is gepassioneerd door treinen en was op zoek naar een goede simulator. Met dit programma denk ik een goede te hebben gevonden, ook al is het nog wat zoeken omdat hij nog jong is.

De reden waarom ik dit kocht en niet Train Sim World 6 bv., is omdat er voor deze laatste (nog) geen Belgische routes bestaan, zo liet een contactpersoon van Dovetail Games me weten.

Op Rail Sim Belgium had ik Belgische routes gevonden. Vooral die van Antwerpen-Gent interesseert hem. De downloadlink werkt echter niet: https://railsimbelgium.com/download/ant ... blic-beta/. Hij is hierdoor wel wat ontgoocheld... want buitenlandse routes zijn minder zijn ding.
Ik had eerder al contact proberen op te nemen met Rail Sim Belgium maar krijg helaas geen reactie.

Zouden jullie me kunnen zeggen op welke manier ik een dergelijke route kan vinden? Het hoeft niet per se die te zijn, maar toch graag een Vlaamse... .
Op jullie site vind ik ook niet meteen een terug, maar misschien weten jullie wel waar ik terechtkan?

Alvast mijn dank voor jullie hulp.

Vriendelijke groet

ansoheno

Christian983
5
Gegeven waarderingen: 267 keren
Ontvangen waarderingen: 123 keren

Re: Routes België

Bericht door Christian983 »

Morgen Ansoheno,

Op dit moment zijn er nog niet al teveel Belgische routes beschikbaar, plus degene die online te vinden zijn volgens vele nogal twijfelachtig zijn.

However, daar komt binnenkort verandering in, Met 't Oosten van België wat binnen nu en een paar weken uitkomt.
Verder is de HSL misschien iets om te doen, gezien hier een klein gedeelte België inzit. Maar verder zijn er niet echt aanraders

Rubku_NL
Download Manager
6
Gegeven waarderingen: 804 keren
Ontvangen waarderingen: 1680 keren

Re: Routes België

Bericht door Rubku_NL »

De route Antwerpen–Gent is niet langer beschikbaar omdat SimTogether offline is.
Bovendien zat de route vol fouten en klopte er niets van, en het ergste was nog dat hij ondersteboven stond.

Maar zoals Christian983 aangeeft, komt 't Oosten van België er binnenkort aan; als je er meer over wilt weten, kijk dan op de Rubku_NL Discord-server, het YouTube-kanaal en de Instagram-pagina voor de eerste beelden.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Terug naar “Vragen”