Route Zwolle-Deventer toevoegen aan Achterhoek-Twentelijnen?
Moderator: Rubku_NL
-
K.4n.3
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 0
Route Zwolle-Deventer toevoegen aan Achterhoek-Twentelijnen?
Kan misschien de route Zwolle-Deventer misschien worden toegevoegd aan de route Achterhoek en Twentelijnen of een andere route? Ik zal deze route graag willen berijden, en aangezien de IJssellijn niet meer te downloaden is helaas
wordt dit moeilijk om te doen anno 2026.
-
Christian983
- 5
- Gegeven waarderingen: 292 keren
- Ontvangen waarderingen: 139 keren
Re: Route Zwolle-Deventer toevoegen aan Achterhoek-Twentelijnen?
Simpel antwoord, namelijk nee. De bouwer van De IJssel lijn heeft aangegeven dat zijn route niet meer online mag worden gedeeld.
- Deze gebruikers waarderen Christian983 voor dit bericht:
- K.4n.3
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 6
- Gegeven waarderingen: 910 keren
- Ontvangen waarderingen: 1879 keren
Naar mijn idee was de vraag niet zo zeer of de IJssellijn terug komt, maar of er een uitbreiding op AenT gedaan kan worden.
Ook daar zal het antwoord Nee op zijn, zo wel Daniel als Niels hebben aan gegeven dat de Route al op zijn max zit.
En mocht dit in de toekomst als nog anders worden zal je dat hier op DutchSims, of op de Rubku_NL Discord server kunnen lezen.
Ook daar zal het antwoord Nee op zijn, zo wel Daniel als Niels hebben aan gegeven dat de Route al op zijn max zit.
En mocht dit in de toekomst als nog anders worden zal je dat hier op DutchSims, of op de Rubku_NL Discord server kunnen lezen.
-
mkasthijs
- 6
- Gegeven waarderingen: 2425 keren
- Ontvangen waarderingen: 2470 keren
Ik snap je vraag over Zwolle - Deventer.
Ik heb zelf ook vaak getwijfeld of we NONL nog gaan uitbreiden naar Deventer, maar net als A&T zit ook NONL op zijn max met V7.5 erbij dus dat gaat helaas niet gebeuren in de toekomst in NONL.
Mochten onze verre toekomstplannen realiteit worden, dan sluit ik de bouw tussen 2030 en 2033 niet uit, maar dat is heel erg ver in de toekomst.
Ik heb zelf ook vaak getwijfeld of we NONL nog gaan uitbreiden naar Deventer, maar net als A&T zit ook NONL op zijn max met V7.5 erbij dus dat gaat helaas niet gebeuren in de toekomst in NONL.
Mochten onze verre toekomstplannen realiteit worden, dan sluit ik de bouw tussen 2030 en 2033 niet uit, maar dat is heel erg ver in de toekomst.
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.5