TRAXX ATB
Moderator: Rubku_NL
-
jeremy_tele
- Gegeven waarderingen: 13 keren
- Ontvangen waarderingen: 7 keren
TRAXX ATB
Terwijl ik in TS met traxx rijdt, gaat mijn ATB gelijk af: https://www.youtube.com/live/g4CPPNVOCr ... zt6CvFBwXY (minuut 24:14). Als ik rem naar B+ -> constant dan gaat de nood remming nogsteeds af.

-
PrullebakjeNL
- Gegeven waarderingen: 5 keren
- Ontvangen waarderingen: 16 keren
Re: TRAXX ATB
T viel me op dat je probeerde met ED (elektro-dynamisch) te remmen, maar dat telt niet voor je remcrit. van de TRAXX.
Rem altijd met de treinrem als je een snelheidsverlaging van de ATB krijgt
Wees ook ruim optijd met remmen met de TRAXX. Als je de bel hoort terwijl je niet hebt geremd ben je eigenlijk al te laat
Rem altijd met de treinrem als je een snelheidsverlaging van de ATB krijgt
Wees ook ruim optijd met remmen met de TRAXX. Als je de bel hoort terwijl je niet hebt geremd ben je eigenlijk al te laat
- Deze gebruikers waarderen PrullebakjeNL voor dit bericht (totaal 2):
- Rubku_NL • jeremy_tele

-
PrullebakjeNL
- Gegeven waarderingen: 5 keren
- Ontvangen waarderingen: 16 keren
Re: TRAXX ATB
Treinrem van de TRAXX gaat van rijstand ->5 bar -> lossen -> constant -> + rem -> noodrem
Dus rem erbij tot ongeveer 4 bar treinleiding druk en je remt hard genoeg. Door de rem op "constant" te zetten blijft de treinleiding op dezelfde druk. Dit noem je remmen door middel van "pulsen"
Dus rem erbij tot ongeveer 4 bar treinleiding druk en je remt hard genoeg. Door de rem op "constant" te zetten blijft de treinleiding op dezelfde druk. Dit noem je remmen door middel van "pulsen"