TrainTeamBerlin in Noordwest NL 5.0

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
mepschen
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 mei 2020, 21:19
3
Gegeven waarderingen: 26 keren
Ontvangen waarderingen: 6 keren

TrainTeamBerlin in Noordwest NL 5.0

Bericht door mepschen »

Bij de route Noordwest Nederland 5.0 mis ik de volgende drie onderdelen van TrainTeamBerlin:

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\TrainTeamBerlin\Berlin-Leipzig\Rollmaterial\Frachtw\Container\Con3x20.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\TrainTeamBerlin\Berlin-Leipzig\Rollmaterial\Frachtw\Container\Con40-Evergreen.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\TrainTeamBerlin\Berlin-Leipzig\Rollmaterial\Frachtw\Container\Con40-Maersk.bin

Deze assets zitten (volgens mij) niet in de route Berlin-Leipzig in Steam. Heeft iemand een idee waar ik deze kan vinden?

jpvdveer
Berichten: 279
Lid geworden op: 06 apr 2020, 11:00
4
Gegeven waarderingen: 91 keren
Ontvangen waarderingen: 97 keren

Re: TrainTeamBerlin in Noordwest NL 5.0

Bericht door jpvdveer »

Ik weet het niet helemaal zeker maar heb de indruk dat ze toch bij Berlin - Leipzig zouden moeten zitten. Ik heb deze bestanden al sinds oktober 2015 op mijn PC staan. Niet toevallig in het .ap bestand verstopt?

Gebruikersavatar
RemkoH
Beheerder
Berichten: 569
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 169 keren
Ontvangen waarderingen: 360 keren

Re: TrainTeamBerlin in Noordwest NL 5.0

Bericht door RemkoH »

Alle assets van die route staan in /Assets/virtualTracks/Berlin-Leipzig en niet in een Ap-file.
Daar zitten wel verschillende assets van TTB bij, maar dus niet in de genoemde map.

De gezochte assets zullen uit TTB Scenariopack 1 en/of 2 komen.
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op :upside_down:


mepschen
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 mei 2020, 21:19
3
Gegeven waarderingen: 26 keren
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: TrainTeamBerlin in Noordwest NL 5.0

Bericht door mepschen »

Oke, bedankt voor jullie reacties!

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”