IJdammerland.

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
Rienmar1949
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2020, 18:44
3
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 0

IJdammerland.

Bericht door Rienmar1949 »

Goedenavond, ben nog niet zolang bezig met ts 2021.en zie op jullie site over IJdammerland. Nu is mijn vraag: Moet je alle ad ons gebruiken of is een enkele voldoende.hartelijk dank Rien Marijnissen

Gebruikersavatar
Jepparama
Moderator
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 337 keren
Ontvangen waarderingen: 87 keren

Re: IJdammerland.

Bericht door Jepparama »

Hey,

Qua freeware is het aan te raden om alle objecten gewoon te downloaden. Het is veel werk dat geef ik toe, maar het is gratis en als je er even voor gaat zitten is het te doen.

Qua payware adviseer ik om in ieder geval Im Koblitzer Bergland en Köln Koblenz te kopen. Er komen vele sceneryobjecten uit deze twee routes, zonder zal het erg leeg zijn. Munchen - Augsburg is relatief weinig gebruikt. Ik snap dat het instappen een dure aangelegenheid is.

Echter, deze drie routes komen van Steam, en zijn daar regelmatig fors in de aanbieding. Ter illustratie: Köln Koblenz van 19.99 voor 6.99, Im Köblitzer Bergland van 29.99 voor 23.99 en Munchen Augsburg van 19.99 voor 6.99. Op deze manier kun je flink wat geld op addons besparen. Dus als je het geduld hebt, is het aan te raden om even te wachten op een sale.

Jeppa

Gebruikersavatar
TfNLDE
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 apr 2020, 15:56
4
Gegeven waarderingen: 127 keren
Ontvangen waarderingen: 93 keren

Re: IJdammerland.

Bericht door TfNLDE »

En als je alles hebt, heb je vaak voor andere Nederlandse route's ook al de nodige add-ons :wink: (ze maken meestal gebruik van de dezelfde add-ons voor het grootste gedeelte)
Deze gebruikers waarderen TfNLDE voor dit bericht:
Rienmar1949
Groeten,
Erwin

Sjaak
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2021, 12:40
2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: IJdammerland.

Bericht door Sjaak »

Afbeelding

Ik heb de route gedownload en alle dingen die er voor nodig waren alleen ik kan geen begin station kiezen en als ik een free roam scenario wil aan maken kom ik terecht in een omgeving met alleen gras

Gebruikersavatar
Jepparama
Moderator
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 337 keren
Ontvangen waarderingen: 87 keren

Re: IJdammerland.

Bericht door Jepparama »

Dat klopt inderdaad. Op pagina 34 van de handleiding staat beschreven hoe je in de bewoonde wereld terecht kunt komen :slight_smile:.

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”