Hi simmers. Weet iemand van jullie hoe je Sifa , PZB en LZB activeerd in de laats uigegeven DB 101 en Steurwagen zonder Exportmode. In Exportmode krijg ik het wel voor elkaar.
Alvast dank,
Activeren Sifa PZB en LZB in DB 101 en steurwagen Niet expert
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Re: Activeren Sifa PZB en LZB in DB 101 en steurwagen Niet expert
Intussen niet stil gezeten en het activeren in de 101 heb ik helemaal gevonden , nou alleen nog de PZB en LZB in de cabcar
-
- 5
Voor degene die hier ook antwoord opzoeken, Kijk naar de stream van Rob daar zal je de meeste antwoorden vinden 

-
- 5
Nu ik de sifa en de pzb ed kan activeren loop ik tegen een ander probleem aan. Dit alleen in de steurwagen. Na ongeveer 20 min rijden stopt de snelheidsmeter er spontaan mee. Als ik dan bij het volgende station stopt gaan de deuren wel open maar bij het sluiten blijft de eerste open. Deze handmatig gesloten maar het ik heb volgens de track nog steeds niet de deuren gesloten dus als je verder rijdt zal het volgende station niet worden aangegeven. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Heb al een keer de addon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas. Ook weet ik voordat je gaat rijden de anoucement fault moet indrukken maar ook dat helpt niet, deze komt ook weer na een tijdje terug.