Vraag m.b.t. ATB.
Nadat ik eerst een rood sein had en daarna veilig kreeg wilde ik verder rijden.
Maar ineens toen ik het gele sein passeerde greep dat ATB in, en kon niets meer. ICM wilde remmen ook niet meer lossen helemaal niets.
Iemand tips?
TSW5 DTG Route: NL Zwolle - Groningen
-
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 13 apr 2020, 22:38
- 5
- Gegeven waarderingen: 123 keren
- Ontvangen waarderingen: 47 keren
Re: TSW5 DTG Route: NL Zwolle - Groningen
Als je een ATB ingreep hebt gehad & je staat stil, zet dan de remmen van de ICMm op stand 3 en je gashendel op 0, daarna zoek je naar een rode knop met de tekst onderaan Ontgrendelen.

Als je geel Sein voorbij rijdt, houd dan je snelheid in de gaten van de ATB, als die bijvoorbeeld nog op 40 km/u stond maar op de baanvak zelf mag je bijvoorbeeld 100 km/u dan geld de aangetoonde snelheid van de ATB als leidend.

Als je geel Sein voorbij rijdt, houd dan je snelheid in de gaten van de ATB, als die bijvoorbeeld nog op 40 km/u stond maar op de baanvak zelf mag je bijvoorbeeld 100 km/u dan geld de aangetoonde snelheid van de ATB als leidend.

-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 apr 2025, 02:01
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: TSW5 DTG Route: NL Zwolle - Groningen
Ik denk dat Dovetail hier echt een mooie DLC heeft neergezet, treinen, stations, en de implementatie van ATB zijn vooral erg goed gelukt.
Uiteraard zijn er hier een daar wat ''rough edges'' en dingen die zeker verbeterd kunnen/moeten worden, maar ik denk dat het nu vooral zaak is dat we als collectief kunnen laten zien aan Dovetail dat er weldegelijk markt is voor Nederlandse content, aangezien dit een soort proefballon is.
Ik kan met niet voorstellen dat we altijd maar willen blijven teren op de gedateerde graphics en physics van een game uit (wat het voelt) het stenentijdperk (TSC).
Ook nu de public editor en assets er zijn lijkt er veel leuks mogelijk!
Uiteraard zijn er hier een daar wat ''rough edges'' en dingen die zeker verbeterd kunnen/moeten worden, maar ik denk dat het nu vooral zaak is dat we als collectief kunnen laten zien aan Dovetail dat er weldegelijk markt is voor Nederlandse content, aangezien dit een soort proefballon is.
Ik kan met niet voorstellen dat we altijd maar willen blijven teren op de gedateerde graphics en physics van een game uit (wat het voelt) het stenentijdperk (TSC).
Ook nu de public editor en assets er zijn lijkt er veel leuks mogelijk!
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 30 mar 2025, 08:02
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: TSW5 DTG Route: NL Zwolle - Groningen
Ik installeerde laatst weer TSC nadat ik deze jaren geleden verwijderde, voelt log aan en vooral erg verouderd en speelt voor mij minder prettig als TSW, wederom weer verwijderd en vooral omdat als je even iets te hard gaat game over is.
- Deze gebruikers waarderen leendert64 voor dit bericht:
- Oberheim