scenario's in TSW
-
- 2
- Gegeven waarderingen: 9 keren
- Ontvangen waarderingen: 10 keren
scenario's in TSW
Het ziet er allemaal mooi uit met de grafische bling van TSW. Inmiddels is er Unreal Engine 5, maar die wordt (nog) niet gebruikt. Ik heb zelf ook TSW, kijk er relatief weinig naar moet ik toegeven want scenario's maken vind ik een tegenvaller. Ik weet niet wie van jullie hier bedreven in is maar met de scenario planner die wordt meegeleverd heb ik nog niet iets zinvols kunnen maken. Ik vind het zeer beperkt in vergelijking met de mogelijkheden die TSC hierin biedt. Dat is duidelijk ook een andere editor. Voor een scenario in TSW moet je Unreal Engine gebruiken, en daar heb ik nog geen duidelijke uitleg in gevonden.
-
- Oprichter
- 5
- Gegeven waarderingen: 204 keren
- Ontvangen waarderingen: 337 keren
Re: scenario's in TSW
De scenario planner is namelijk erg beperkt omdat je alleen maar standaard formaties kan selecteren, vervolgens deze treinen vanaf een spoor alleen naar bepaalde sporen kunt plannen omdat dit zo ingeregeld is door de maker van de route.
Je kunt beter de Public Editor gebruiken, je moet wel de PC versie gebruiken van de game via Steam, Epic en ik dacht dat zelfs de Microsoft Store variant ermee werkt nu. Wat eruit komt, kan je ook alleen op de PC gebruiken.
Je moet wel even erdoorheen om te weten wat je allemaal ermee kan doen en hoe je het instelt.
Een paar resources die je kunt raadplegen:
https://forums.dovetailgames.com/thread ... ics.74665/
Ook is er een videoreeks uitgekomen, gemaakt door Tom van Train Sim TV (ook wel bekend als 1 van de ontwikkelaars voor JustTrains en hun routes in TSC/TSW):
Je kunt beter de Public Editor gebruiken, je moet wel de PC versie gebruiken van de game via Steam, Epic en ik dacht dat zelfs de Microsoft Store variant ermee werkt nu. Wat eruit komt, kan je ook alleen op de PC gebruiken.
Je moet wel even erdoorheen om te weten wat je allemaal ermee kan doen en hoe je het instelt.
Een paar resources die je kunt raadplegen:
https://forums.dovetailgames.com/thread ... ics.74665/
Ook is er een videoreeks uitgekomen, gemaakt door Tom van Train Sim TV (ook wel bekend als 1 van de ontwikkelaars voor JustTrains en hun routes in TSC/TSW):
- Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht:
- k_j_k