kan iemand een virm voor mij maken in tswr 5

Plaats hier alle onderwerpen die betrekking hebben op Dovetail Games' Train Sim World.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
JONAAS_49
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 3 keren

kan iemand een virm voor mij maken in tswr 5

Bericht door JONAAS_49 »

kan iemand een virm voor mij maken in tswr 5 hoeft niet mega relasties gewoon een waar je de routes mee kan rijden en van ns reageer even als je dit voor mij kunt maken ps jonas :flag_nl: :train:

Frison
5
Gegeven waarderingen: 1484 keren
Ontvangen waarderingen: 8786 keren

Re: kan iemand een virm voor mij maken in tswr 5

Bericht door Frison »

Hmm, realiseer je wel wat je hier vraagt? :joy:

Hier is heel veel kennis, tijd en energie voor nodig en daar zijn maar weinig contentbouwers van.
Dus wil je dit echt graag, verdiep je in de materie en wie weet kan je het zelf. :wink:
Na lang twijfelen, toch nog maar even doorzetten

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2302 keren
Ontvangen waarderingen: 2724 keren

Bericht door Marklin »

Welkom op dit Forum.
Ja ..., een uurtje of 4 lid en je gaat meteen goed van jetje of iemand zo maar een Virm kan bakken voor TSW5. :sweat_smile:
Afijn het zal mij benieuwen of dat voor elkaar gaat komen op korte termijn. :thinking:
Afbeelding

Prettige reis!

Koplopermau
Moderator
5
Gegeven waarderingen: 121 keren
Ontvangen waarderingen: 331 keren

Bericht door Koplopermau »

Hoi Jonaas, welkom op DutchSims.

Het bouwen van een VIRM is niet 'even' gedaan. Het is een complex geheel van 3D modelleren, geluid, scripting en vele andere kanten die erbij komen kijken. Voor TSW is de VIRM momenteel dan ook niet beschikbaar en het ziet er niet naar uit dat iemand deze op korte termijn gaat maken, helaas.

Mocht je wel met een VIRM willen rijden, dan kan ik je in Train Simulator Classic (dus niet TSW) de VIRM van ChrisTrains aanraden. Deze is te koop op de website van ChrisTrains. Nogmaals, let op, deze is voor Train Simulator Classic. Voor TSW is die nog niet beschikbaar en het ziet er niet naar uit dat hij binnenkort gaat komen.

Groet,
Koplopermau
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

JONAAS_49
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 3 keren

Bericht door JONAAS_49 »

dankjewel iedereen voor het reageren op mijn bericht het is jammer dat het niet gaat lukken maar de tijd zal het leren misschien dat er binnenkort meer routes en treinen van nederland beschikbaar komen in tsrw 5 maar ik voel me iniedergeval heel welkom hier :bullettrain: :thumbsup:
Deze gebruikers waarderen JONAAS_49 voor dit bericht (totaal 3):
MarklinVon RondstaddTheJAG

Terug naar “Train Sim World”