missing ret metrolijn rotterdam

Plaats hier alle onderwerpen die betrekking hebben op Microsoft's Train Simulator en Open Rails.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
ronniedevos
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jul 2021, 12:37
2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

missing ret metrolijn rotterdam

Bericht door ronniedevos »

Hoi allemaal.Ik wilde weer eens msts van stal halen maar heelaas ben ik de cd dvd van msts kwijd geraakt nergen meer te vinden.Na veel zoeken heb ik hem eindelijk weer gevonden.Maar een op ander manier is hij flink beschadigt.Hoe dat komt mag joost weten met andere woorden dat hij het heelaas niet meer doet.Toen heb ik op het internet gekeken en ik heb toen een gratis voledige verzie gevonden.Ik heb hem gedownload en geinstaleert.Want, ik wilde ret rotterdam metrolijn route weer eens gaan rijden.Ik heb alles geinstaleert naar msts metrolijn verzie metrowagens omroep tool werkwagens.Ik zie alleen maar foto's ervan op msts maar de metro routelijn staat er niet bij.Hoe kom dat?ben ik iets vregeten?of die ik iets verkeert?Gaarne wacht ik op uw antwoordt

Met vriendelijke groet Rondevos

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2851
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
4
Gegeven waarderingen: 1302 keren
Ontvangen waarderingen: 8197 keren

Re: missing ret metrolijn rotterdam

Bericht door Frison »

Ik kan me vergissen, maar volgens mij zit dat niet in de standaard MSTS installatie net zo min als vele andere routes.

Kijk een in het internet archief daar is nog veel oud spul te vinden.
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
KerAp
Berichten: 238
Lid geworden op: 12 mei 2020, 19:57
3
Gegeven waarderingen: 96 keren
Ontvangen waarderingen: 521 keren

Re: missing ret metrolijn rotterdam

Bericht door KerAp »

Al het oude MSTS RET spul is op mijn site (zie onder dit bericht) te downloaden (klik rechtsboven op MSTS).

Hier staat ook een uitleg omtrent installatie. Deze route vereist een eigen tsection.dat waardoor het gebruik van TrainStore aangeraden wordt.

Goed lezen, dan is het niet zo moeilijk. (Eerst MSTS, dan MSTSBin, dan Xtracks, dan NewRoads, dan de RET route. Backup je tsection.dat in je GLOBAL map!!) Succes!
Deze gebruikers waarderen KerAp voor dit bericht:
dylanjohn10
"Als wat je gegeven is je niet aanstaat, maak dan zelf wat beters"
www.meteenteringgang.nl

Terug naar “MSTS / Open Rails”