LIRR vraag

Plaats hier alle onderwerpen die betrekking hebben op Dovetail Games' Train Sim World.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
Ronmat64
Berichten: 92
Lid geworden op: 06 apr 2020, 18:49
3
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 12 keren

LIRR vraag

Bericht door Ronmat64 »

Goedemorgen Simmers,

Heb gisteren even naar de update gekeken van TSW2 en wat mij opviel is dat Long Island bij mij alleen maar te rijden is van New York naar Hicksville en terug in de time Table. De andere zoals Atlantic terminal naar Hempstead zijn niet beschikbaar. Zou dat komen omdat ik alleen de Lirr M7 heb .

Zou ik een slechte zaak vinden want dan verplichten ze mij om Lirr M3 te kopen.

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 886
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 263 keren
Contacteer:

Re: LIRR vraag

Bericht door Rob Jansen »

Hoi Ron,

De LIRR heeft een aparte manier gekregen (was in een vorige update bij TSW 2020 al het geval) sinds de release van de M3, denk dat het een experiment was met het laten zien van services, om niet een enorme lijst alleen te laten zien.
Alle services kunnen door zowel de M7 als de M3 worden gedaan, er zijn geen additionele services voor de treinen.

Je bent dus niet verplicht de M3 hiervoor te kopen :smile:

Als het goed is zie je standaard de volgende services, inderdaad allemaal van New York naar Hicksville en terug.
Afbeelding

Als je in de timetable modus staat, selecteer je hier de trein die je wilt (heb beide, dus je ziet de M7 en de M3), en dat standaard er maar 28 services beschikbaar zijn (bovenin). Er zit een knop genaamd "Switch Livery" op Q, die moet je indrukken om een andere formatie te krijgen.
Afbeelding

Na het drukken op Q, zie je 3 dezelfde treinen naast elkaar. Een "M7 LIRR x10", "x6" en "x8". Dit geeft alleen hoeveel treinstellen je hebt.
Niet elke trein kan stoppen op alle stations vanwege de lengte.
Selecteer hier een andere, bijvoorbeeld de "M7 LIRR x6".
Afbeelding

Dan zie je dat je ineens kan rijden van New York naar Port Washington of van Hemstead naar Atlantic Terminal enz.
Afbeelding


Je hebt de "Switch Livery" knop op meerdere routes vanwege dat bepaalde treinen meerdere livreien hebben, zoals de BR 185.2 welke ook invloed kan hebben op welke treinen/services je kan doen. Of als je zelf een eigen repaint hebt gemaakt, dan kun je hem ook hier selecteren.


Hopelijk kun je hiermee verder :)
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
RemkoH
Beheerder
Berichten: 568
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 168 keren
Ontvangen waarderingen: 357 keren

Re: LIRR vraag

Bericht door RemkoH »

De M3 is geen required add-on.

In deze wiki wordt onderaan in de comments hetzelfde beschreven met de oplossing:
https://train-sim-world.fandom.com/wiki ... _Rail_Road
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op :upside_down:


Ronmat64
Berichten: 92
Lid geworden op: 06 apr 2020, 18:49
3
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 12 keren

Re: LIRR vraag

Bericht door Ronmat64 »

Bedankt weer voor de super support,

Dit heeft mij helemaal geholpen
:smile: :smile:
Deze gebruikers waarderen Ronmat64 voor dit bericht:
Rob Jansen

Plaats reactie

Terug naar “Train Sim World”