RailRoute: Nederlandse maps

Plaats hier alle onderwerpen die betrekking hebben op train simulators zonder eigen categorie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 163
Lid geworden op: 29 dec 2021, 19:50
2
Gegeven waarderingen: 152 keren
Ontvangen waarderingen: 65 keren

RailRoute: Nederlandse maps

Bericht door Aeolus »

Eens een eerste poging gedaan met het bouwen van een Nederlandse map voor RailRoute, genaamd Stedendriehoek. Je kunt hem vinden in de Steam Workshop: https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 3118003600

De map gaat van Apeldoorn naar Deventer, Zutphen en Dieren. Ook de lijn tussen Apeldoorn en Zutphen zit erin.

Afbeelding

Feedback is altijd welkom, en als ik dit eens beter onder de knie heb wil ik ook eens gaan kijken naar het maken van maps op de wat complexere stukken (of degenen waarvan men hieronder roept dat ze dat graag in RailRoute zouden willen zien).

thimo10
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 feb 2021, 16:39
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: RailRoute: Nederlandse maps

Bericht door thimo10 »

Ik ben nu met een andere map bezig, ik zal er naar kijken als ik die klaar heb

thimo10
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 feb 2021, 16:39
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: RailRoute: Nederlandse maps

Bericht door thimo10 »

Op zich denk ik dat de route oké is. Echter zijn er veel treinen die te laat komen, zodat je veel punten verliest
Het maakt mij niet zo veel uit of de dienstregeling in railroute klopt met de werkelijkheid, zeker omdat je te maken hebt met beperkingen.

Ik heb hem getest en er een rauwe opname van gemaakt: https://youtu.be/4LHmL19xJcg
Deze gebruikers waarderen thimo10 voor dit bericht (totaal 2):
MatGames38Aeolus

Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 163
Lid geworden op: 29 dec 2021, 19:50
2
Gegeven waarderingen: 152 keren
Ontvangen waarderingen: 65 keren

Re: RailRoute: Nederlandse maps

Bericht door Aeolus »

Ja, die timetable zal dus duidelijk op de schop moeten, en beter haalbaar worden. Het feit dat RailRoute zelf niet zo goed in staat is om goed te berekenen hoe lang ie bezig is om van A naar B te komen helpt daar niet in mee, maar daar zou ik dan zelf gewoon eens berekeningen van moeten maken en die gebruiken voor het maken van een betere timetable. Ik ga er eens induiken, thanks voor je feedback!

thimo10
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 feb 2021, 16:39
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: RailRoute: Nederlandse maps

Bericht door thimo10 »

Is hier al een update over? Zo ja wil ik he rustig nog eens uitproberen

Plaats reactie

Terug naar “Overige Train Sims”