Ik ben eens even in de materie gedoken, maar de afbeelding die je hier post (voor de duidelijkheid bijgevoegd) zijn treinen van ChrisTrains voor
Locomotion, niet voor Train Simulator 2022 of Train Simulator Classic. Ik heb Locomotion zelf namelijk ook geïnstalleerd staan met de desbetreffende treinen.
Deze treinen kan je installeren in Locomotion door te doen wat er in de Readme staat, deze heb je al eerder gepost. De automatische installer zou alles zelf moeten doen, maar mocht het toch niet goed zijn gegaan: De .DAT bestanden die je ziet op je afbeelding horen in de ObjData map van je Locomotion installatie thuis. Het stukje met LocoMod.exe kan je vergeten, dat is alleen als je een bestaande savegame wil voorzien van de ChrisTrains NS treinen. Als je binnen Locomotion een nieuw spel start, kan je de ChrisTrains treinen vinden in het treinen aankoop venster als je ze geïnstalleerd hebt.
Trein kopen
Trein samenstellen
Trein op het spoor geplaatst, je kan de trein nu orders geven.
Hopelijk wordt het zo iets duidelijker. Voor de andere posters, het gaat hier dus niet om Train Simulator Classic, maar om Locomotion, voor zover ik kan opmaken uit Xavier's afbeeldingen. Xavier, als dat niet het geval is, laat het dan weten en weet dat je twee spellen grandioos door elkaar haalt. We kunnen je niet helpen als je zo onduidelijk bent.
Ik wil graag van je weten:
- Voor welk spel probeer je treinen te installeren, Train Simulator of Locomotion? Post voor alle zekerheid een screenshot van het hoofdmenu, als je het spel net hebt opgestart, dan weten we zeker om welk spel het gaat. Je zegt namelijk TSC, maar je post bestanden van Locomotion. Dat leidt tot onduidelijkheid.
Groet,
Koplopermau