

Deze inhoud is alleen te zien voor ingelogde gebruikers.

In dit scenario rijdt u de RE 30 van Nürnberg Hbf - naar Hof. In dit eerste deel rijdt op de Pegnitztalbahn van Nürnberg Hbf tot Bayreuth. Normaal rijdt deze trein gecombineerd met de RE 33 naar Cheb en wordt er in Pegnitz gesplitst. Vanwege grote verstoring een dag eerder probeert men weer alles op de rit te brengen. Je rijdt met vervangend materieel van setje N-Wagens en een BR218 de RE 30. Reizigers voor de RE 33 moeten ook met deze trein mee tot Pegnitz die normaal gereden wordt met 2 gekoppelde BR 612 treinstellen. Het is gelukt om vanuit Hof een lege BR 612 naar Bayreuth over te brengen naar Pegnitz om de RE 33 naar Cheb te rijden die netjes wacht op de RE 30 met N-Wagens om de Reizigers uit Nürnberg naar Cheb te brengen. Bij aankomst te Hof Hbf moet de trein worden af gerangeerd en zal de retour trein weer met een BR 612 gereden gaan worden.
Dit scenario is een realistisch scenario. Alle AI reizigerstreinen in dit scenario rijden volgens de echte dienstregeling die in 2023 van kracht was in Duitsland. En is er ook zoveel rekening gehouden met de juiste trein materieel die ook op die treinen werden ingezet. Goederentreinen in het scenario zijn fictief.

In this scenario you drive the RE 30 from Nürnberg Hbf - to Hof. In this first part you drive on the Pegnitztalbahn from Nürnberg Hbf to Bayreuth. Normally this train runs combined with the RE 33 to Cheb and is split in Pegnitz. Due to major disruption the day before, they try to get everything back on track. You drive with replacement equipment of a set of N-Wagens and a BR218 the RE 30. Passengers for the RE 33 also have to take this train to Pegnitz which is normally driven with 2 coupled BR 612 trainsets. It was possible to transfer an empty BR 612 from Hof to Bayreuth to Pegnitz to drive the RE 33 to Cheb which is waiting nicely for the RE 30 with N-Wagens to bring the passengers from Nürnberg to Cheb. Upon arrival at Hof Hbf, the train must be shunted and the return train will be driven again with a BR 612.
This scenario is a realistic scenario. All AI passenger trains in this scenario run according to the real timetable that was in force in Germany in 2023. And so much account has also been taken of the correct train equipment that was also used on those trains. Freight trains in the scenario are fictitious.
Benodigde addons / Required addons:
3Dzug:
- ICE 4 (BR 412)
- Verkehrspack Güterwagen
Alan Thomson Simulation:
- GOLD STAR TRAINS® Plasser & Theurer 09 Series Ballast Tamper Pack
Armstrong Powerhouse:
- Sky & Weather Enhancement Pack v2.0 (optioneel) [ook geschikt voor v1.0]
Christrains:
- NS Station Objects & Scenery
- NS Traxx 186 + ICRmh Wagons
- Stadler RS1
DCR:
- DCR BR186 + ICR Repaint Pack v6.0
DutchSims:
- Dutch TrainSimulation Scenery Objects (Rob_Zeeland)
Rail-sim.de:
- Agilis Repaint RegioShuttle 1.4 (BkBtMarcel)
- EVB 159 229 (Calvin9201)
- Kesselwagen-Repaints v.1 (Paul S.)
- Robel 54.22 v.1.1 (newS)
RailTraction:
- BR 648
Railworks-Austria:
- Bauzugwaggons V010924_1 (Pietmaniack)
RSSLO:
- BR 245 (Included in Allgaubahn Route, Salzburg - Mühldorf Route)
- EuroDual - EccoRail
- EuroDual - HVLE
- Regioswinger - BR 612 (of via Steam)
Steam:
- DB BR 442 'Talent 2' EMU Add-On
- DB BR232 Loco Add-On
- DB ICE 3 EMU Add-On
- European / US Loco & Asset Pack
- Im Köblitzer Bergland Route Add-On
- Pegnitztalbahn: Nürnberg - Bayreuth Route Add-On
- TS Marketplace: Zcs VTG Wagon Pack
- West Rhine: Köln - Koblenz Route Add-On
Virtual Railroads:
- DB BR218 VRot Silberling Steuerwagenverkehrsroten (Included in Bnrdzf 483 / DB BR218 Vrot& DB Bnrdzf VRot Diesel / BR218)
- DB Bnrdzf VRot Diesel / BR218
- DB BR143 / BDnrzf VRot ExpertLine
- DB BR152 ExpertLine
- Zacens
- Zcs
In-game: [2023 - DB] 3081 Nurnberg Hbf - Hof Hbf via Bayreuth Hbf Deel 1
Beginpunt: Nürnberg Hbf
Eindpunt: Bayreuth
Spelerstrein: vR Bnrdzf Regio / Diesel
Scenariodatum: 13 april 2023
Begintijd: 06:30 uur
Duur: 65 minuten
Seizoen: Summer
Moeilijkheid: 2/5
Bestandstype: .rwp