(ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)

Volg de laatste releases hier van Steam of andere websites voor games van Dovetail Games, SCS Software.

Moderator: Nieuws Team

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1911 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)

Bericht door Marklin »

Het is al wat stoffig hier maar ik ondervind problemen met de ChrisTrains_NS_VIRM_v5.0.1 (de laatste versie)
Heb hem al opnieuw geïnstalleerd wat niet mocht baten.
Wat wil hier het geval; bij sommigen zie ik alleen de koppelingen, en degene die wel tevoorschijn komen werkt oa. de ruitenwissers en koersborden niet wat in het hele pakket zo blijkt te zijn.
Nu heb ik wel onlangs de gratis Windows 11 laten installeren en weet niet of dit voorheen (Windows 10) al speelde, maar daar kan het toch haast niet aan liggen zou je denken, of mogelijk toch wel?
Kortom wie ervaart eventueel hetzelfde als ik ....., en wat kan het probleem eventueel veroorzaken?

Zie plaatje met de onderste 5 waarbij ik koppelingen zie, of zijn dat toevallig repaints?, mja zoals gezegd die wel verschijnen werken ook niet goed:
Afbeelding
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1911 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)

Bericht door Marklin »

RemkoH schreef:
10 aug 2021, 20:04
ChrisTrains heeft patch 5.0.1 uitgebracht.
Deze patch lost het crashen van TS door versie 5.0.0 op.
Nou heb zojuist wel een Crash gehad toen ik met de Virm aan het stoeien was en de PC plotsklaps opnieuw opstartte.
Maar heb de 5.0.1 even terug opnieuw gedownload enz. wat niet mocht baten, dus die 5.0.0 versie is niet van toepassing voor de 5.0.1
Mja kan het eens proberen en anders wacht ik wel even af ..... :wink:

Hmm, je bericht is verdwenen, zie een gedeelte uit de citaat .... :upside_down:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
MarkA
Beheerder
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 235 keren
Ontvangen waarderingen: 641 keren

Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)

Bericht door MarkA »

De treinen van Chris (waaronder de VIRM) beginnen tegenwoordig allemaal met de prefix 'CT' in de naam, en dan pas NS en/of de naam van te trein.

De 5 consists uit jouw plaatje zijn oude repaints van Leonhearth007/Jerome uit de tijd toen Chris zelf nog geen VIRMm in zijn pakket had :stuck_out_tongue:
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1911 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)

Bericht door Marklin »

Dus toch een repaint, nja wat je zegt van Chris begint het met CT .... :wink:
Dus laten we eens beginnen met al die verlopen zooi enz. er af te gooien wat ik tegen kom, of beter nog de hele Virm map verwijderen en opnieuw erop zetten!
Het is net als wat ik eerder zei over al die Mods met oa. het geluid en niet installeer van derden blijkt ook hier van toepassing te zijn. :thinking:
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
Marc D.
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1911 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)

Bericht door Marklin »

Wat een ellende is het weer na het verwijderen van genoemde repaint. :rolling_eyes:
In zo'n beetje elk scenario is hij wel een keer gebruikt wat betekend dat ze allemaal nagelopen en vervangen moeten worden.
Ben al een paar uur bezig met LocoSwap en ca. op de helft, mja dan krijgen we dit proggie ook meteen goed onder de knie met al dat gedoe. :upside_down:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2812
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8093 keren
Contacteer:

Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)

Bericht door Frison »

Het leven is zwaar Teun, maar je moet maar zo denken: "je bent van de straat" :joy:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
MarkA
Beheerder
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 235 keren
Ontvangen waarderingen: 641 keren

Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)

Bericht door MarkA »

Marklin schreef:
09 jan 2022, 16:48
Dus toch een repaint, nja wat je zegt van Chris begint het met CT .... :wink:
Dus laten we eens beginnen met al die verlopen zooi enz. er af te gooien wat ik tegen kom, of beter nog de hele Virm map verwijderen en opnieuw erop zetten!
Het is net als wat ik eerder zei over al die Mods met oa. het geluid en niet installeer van derden blijkt ook hier van toepassing te zijn. :thinking:
De (naar mijn mening) betere repaintpakketen hebben gelukkig vaak een naams of labelvermelding zichtbaar in zowel de editorlijst als bestands(of map)naam, waaronder de DCR repaintpakketen welke op deze site worden aangeboden. Dat maakt het voor zowel de eindgebruikers als scenario/routebouwers allemaal een heel stuk makkelijker en overzichtelijk omdat je dan voor je zo'n trein plaats in de editor al meteen kan zien dat het om een repaint gaat. Voor een eindgebruiker is het ook praktischer doordat je meteen aan het pad in TS-Tools kunt zien dat het een repaint is.
Deze gebruikers waarderen MarkA voor dit bericht:
Rubku_NL
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1911 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)

Bericht door Marklin »

Zo is het maar net Frits al zal ik met de ouwe dag op straat geen kattenkwaad meer uithalen, het hard (weg)lopen is er ietwat uit. :joy:

Ja MarkA dat snap ik, maar als er ooit en onverhoopt een kink in de kabel komt wat bij mij dus het geval was na een paar keer updaten van het origineel.
En als een repaint niet geüpdatet word dan zul je hem/haar toch moeten vervangen.
Doe je dat niet dan zitten anderen straks ook met deze ouwe meuk in mijn scenario's. :wink:
Afbeelding

Prettige reis

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”