(ChrisTrains) Grote Mid-Life Update ChrisTrains treinen (FLIRT, SLT, SNG, ICNG, VIRMm, ICM)

Volg het laatste nieuws, aankondigingen etc. voor en door de community.
Railjet_6
5
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: (ChrisTrains) Grote Mid-Life Update ChrisTrains treinen (FLIRT, SLT, SNG, ICNG, VIRMm, ICM)

Bericht door Railjet_6 »

Hmm ja daar had ik gekeken, alle handleidingen staan er behalve die van de GTW, vandaar. Ik zal straks nog wel een keer proberen opnieuw te installeren...

EDIT: Na (nogmaals) herinstalleren alles in orde!

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2635 keren
Ontvangen waarderingen: 2968 keren

Re: (ChrisTrains) Grote Mid-Life Update ChrisTrains treinen (FLIRT, SLT, SNG, ICNG, VIRMm, ICM)

Bericht door Marklin »

Hmm, ik kreeg van RailTraction een e-mail dat er 12 producten van Chris via hun shop zijn geüpdatet, maar als laatste staat dit geschreven:

Simple redownload the product from your personal account and uninstall old version first .

En dat heb ik vooralsnog niet gedaan, wat achteraf wellicht beter was geweest voor schoon schip, en heb ze over de oude heen geïnstalleerd.
Maar is het daadwerkelijk noodzakelijk om de oude meuk eerst te verwijderen? :thinking:

Edit/
In die lijst stond de ICNG ook tussen (hier trouwens ook) maar die was toch al eerder aan de beurt geweest?, toch even gekeken en dan zou ik de laatste versie moeten hebben. :face_with_monocle:
Afbeelding

Prettige reis!

Railjet_6
5
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Bericht door Railjet_6 »

Ik heb wel alles eerst verwijderd voordat ik de nieuwe versies heb geïnstalleerd en vooralsnog geen problemen. Ik heb geen idee of het zonder ook werkt...

mkasthijs
5
Gegeven waarderingen: 2219 keren
Ontvangen waarderingen: 2096 keren

Bericht door mkasthijs »

Ik doe alles zonder te verwijderen. Werkt prima.
De .exe regelt dat volgens mij keurig allemaal.
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.1

Terug naar “Nieuws”