(JTG) Aufgabenpaket "Der Transportmeister" (1216 Edition)

Volg de laatste releases hier van Steam of andere websites voor games van Dovetail Games, SCS Software.

Moderator: Nieuws Team

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 927
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 272 keren

(JTG) Aufgabenpaket "Der Transportmeister" (1216 Edition)

Bericht door Rob Jansen »

Afbeelding

Aufgabenpaket "Der Transportmeister" (1216 Edition)
De 1216 van RWA is uitgekomen bij 3DZUG en heeft JTG een scenario pack uitgebracht waarbij de focus met de 1216 ligt op zware vrachtritten over de Münster-Bremen route.

Een vraag die de treindienstleider zichzelf wel eens afvraagt, hebben alle machinisten vandaag de dag over mijn lijn de juist certificeringen? En helemaal deze dag wanneer de 1216, beter bekend als de Taurus III, van de ÖBB (Österreichische Bundesbahnen) actief getest wordt op de Münster-Bremen route. Stap in de rol van een machinist die geautoriseerd is om deze 1216 te rijden. Over de lijn ga je in reguliere service zware vrachttreinen rijden zoals met een reeks ketelwagens en een reeks BR145's transporteren. Eigenlijk moet je het wat rustig aandoen over het weekend, maar helaas krijgt een regionale trein remproblemen en wordt jij opgeroepen om te gaan slepen.

Ervaar de ÖBB 1216 over de Münster-Bremen route in 4 uitdagende en spannende scenario's.

Let op: Omdat alle scenario's behalve "Der Abschlepper" onder de zware vracht vallen is het verplicht om de PZB-U modus te gebruiken. Je kunt de PZB modus aanpassen in de Taurus met de toetsencombinatie Shift+7.

Inbegrepen scenario's
  • [1216] Transfer nach Münster
  • [1216] Runde Sache nach Diepholz
  • [1216] Der Abschlepper
  • [1216] Kurzer Sprung
Benodigdheden
Om alle scenario's in dit pakket te doen heb je de volgende Add-ons nodig:
- Taurus III (ÖBB 1216) (of de Gold Edition)
- Train Simulator: Münster – Bremen Route Add-On
- Verkehrspack Güterwagen
- European Loco & Asset Pack

De prijs van deze Add-On is €8,08 en is te krijgen op JTG.

Je kunt hieronder een review achterlaten mocht je deze hebben aangeschaft.

Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Terug naar “Nieuws”