(3DZUG) Fahrzeit Vol. 70 'IC 2004 Schwarzwald' (PL)

Volg de laatste releases hier van Steam of andere websites voor games van Dovetail Games, SCS Software.

Moderator: Nieuws Team

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 912
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren
Contacteer:

(3DZUG) Fahrzeit Vol. 70 'IC 2004 Schwarzwald' (PL)

Bericht door Rob Jansen »

Afbeelding

Fahrzeit Vol. 70 'IC 2004 Schwarzwald' (PL)
Rijdt de IC 2004 Schwarzwald in Fahrzeit 70 helemaal van Konstanz naar Keulen en rijdt daarbij over zes verschillende routes.

De belangrijkste inhoud van het pakket:
  • 6 scenario's voor op 6 verschillende routes
  • 6 uur speeltijd
  • Inclusief omroepen
Prijs en link(s) van het product
Fahrzeit Vol. 70 is te koop bij 3DZUG in 2 versies, de standaard versie voor €11,13 en de ProLine versie voor €16,22

Benodigdheden:
Je hebt de volgende extra Add-ons nodig om alle scenario's uit dit pakket te doen: Benodigdheden (optioneel voor beide):
De volgende benodigdheden zijn optioneel, maar voor zowel Standaard als ProLine: Benodigdheden (standaard versie):
De volgende benodigdheden zijn alleen benodigd voor de scenario's in de standaard versie van het pakket: Benodigdheden (ProLine versie):
De volgende benodigdheden zijn alleen benodigd voor de scenario's in de ProLine versie van het pakket: Diverse afbeeldingen
Hieronder zijn een aantal afbeeldingen te vinden:

Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3453
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1942 keren
Ontvangen waarderingen: 2183 keren

Re: (3DZUG) Fahrzeit Vol. 70 'IC 2004 Schwarzwald' (PL)

Bericht door Marklin »

Nou nog in geen paar 100 jaar, wat je aan € kwijt bent, zou ik dit kopen gezien de benodigdheden wat er voor nodig is aan extra add-ons om alles te kunnen rijden! :upside_down:
Het is dan wel hobby wat geld kost maar dit gaat mij toch wat te ver. :thinking:
Afbeelding

Prettige reis

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”