(Steam) Train Sim World® 4: Semmeringbahn: Wiener Neustadt - Mürzzuschlag Route Add-On

Volg de laatste releases hier van Steam of andere websites voor games van Dovetail Games, SCS Software.

Moderator: Nieuws Team

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 918
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren

(Steam) Train Sim World® 4: Semmeringbahn: Wiener Neustadt - Mürzzuschlag Route Add-On

Bericht door Rob Jansen »

Afbeelding

Train Sim World® 4: Semmeringbahn: Wiener Neustadt - Mürzzuschlag Route Add-On
Verken 's werelds eerste echte bergspoorweg in Train Sim World 4! Werk met kronkelende treinen op hoogte door de rotsachtige, beboste pieken van het Oostenrijkse Alpenlandschap. Beklim de Semmeringpas alvorens af te dalen richting het historische Wiener Neustadt. Bestuur iconische ÖBB-tractie tijdens je Semmeringbahn-avontuur!

Vanuit de ruime cabine van de beroemde ÖBB 1116 "Taurus" en de gestroomlijnde ÖBB 4024 en wordt één met de ruige pieken op de Werelderfgoed Semmeringbahn. De lijn is 170 jaar geleden gebouwd en tussen Mürzzuschlag en Gloggnitz was het de de eerste standaardspoorweg in Europa. Naadloos natuur en technologie combinerend, doorkruist de lijn de pas via vele haarspeldbochten, meer dan een dozijn tunnels en iconische bruggen en viaducten.

In tegenstelling tot de Semmeringbahn is de Semmeringbahn slechts een gedeelte van de even historische Südbahn, die rijdt met snellere lijnen en minder veeleisende infrastructuur. Na het draaien door de pieken naar Gloggnitz, trekt de lijn, die zelf teruggaat tot 1842, recht en haast zich naar Wiener Neustadt, het drukste station in Neder-Oostenrijk.

Race in Train Sim World 4 langs het 27 km lange traject van de Südbahn uit Wiener Neustadt voordat je snelheid inruilt voor schilderachtige uitzichten over de 41 km lange Semmeringpas. Aan het roer van regionale en vrachttreinen doorkruis je twee verdiepingen tellende viaducten en rotsachtige, beboste topografie van deze tweesporige spoorlijn.

De belangrijkste inhoud van het pakket:
  • De totale lengte is 68km en je rijdt door de Semmering Pass van Mürzzuschlag naar Wiener Neustadt
  • ÖBB 1116 "Taurus" locomotief in ÖBB livrei
  • ÖBB 4024 in ÖBB livrei
  • Bmz passagierwagon in ÖBB livrei
  • Habbiins, Sggmrss en Shimmns wagons
  • 5 scenario's, tutorials, 24 uurs timetable en collectables
Prijs en link(s) van het product


Diverse afbeeldingen
Hieronder zijn een aantal afbeeldingen te vinden:

Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 918
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren

Re: Train Sim World® 4: Semmeringbahn: Wiener Neustadt - Mürzzuschlag Route Add-On

Bericht door Rob Jansen »

Wil je meer weten over de route, bekijk dan mijn First Look! video waar ik je een overzicht geef van de inhoud en een stuk gaan rijden met de ÖBB 1116 :)

Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Terug naar “Nieuws”