(3DZUG) Fahrzeit Vol. 53 'Rheintal'

Volg de laatste releases hier van Steam of andere websites voor games van Dovetail Games, SCS Software.

Moderator: Nieuws Team

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 263 keren
Contacteer:

(3DZUG) Fahrzeit Vol. 53 'Rheintal'

Bericht door Rob Jansen »

Afbeelding

Fahrzeit Vol. 53 'Rheintal'
Op een van de mooiste routes in Duitsland die door het idyllische Rijndal loopt komt een nieuw scenario pack van 3DZUG uit. Geniet van de pittoreske wijngaarden welke liggen tussen Koblenz en Frankfurt terwijl u rijdt als Intercity of als stoptrein. In het pakket zitten zes uitdagende scenario's.

De standaard versie rijd je alleen met de Flirt3, wil je rijden met bijvoorbeeld de ICE 1 of de ICE 4 van 3DZUG? Dan heb je de ProLine versie nodig.

Belangrijkste kenmerken
  • 6 scenario's
  • Een totale speeltijd van 7 uur
  • Inclusief omroepen, extra objecten
Benodigdheden voor alle scenario's Extra benodigdheden voor de ProLine versie De prijs van Standaard versie is €10,12 is te krijgen op 3DZUG.
De prijs van ProLine versie is €15,20 is te krijgen op 3DZUG.

Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: (3DZUG) Fahrzeit Vol. 53 'Rheintal'

Bericht door Marklin »

Nou Rob de prijs liegt er niet om met maar 6 scenario's zoals de proline versie + extra addons als je enkele niet hebt.
Geef mij dan maar een pakket van het beneluxteam voor welke route dan ook, dan heb je er tien voor nop €. :stuck_out_tongue:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 263 keren
Contacteer:

Re: (3DZUG) Fahrzeit Vol. 53 'Rheintal'

Bericht door Rob Jansen »

De meeste add-ons heb je in meerdere pakketten nodig en veranderen weinig namelijk.
Je ziet vaker de BR101 IC gebruikt worden, alsmede de 'hamster' (lag hamster wordt die wel genoemd doordat die je FPS laat zakken).

Op zich zitten de scenario's prima in elkaar maar je moet er wel van houden, voor het beneluxteam moet je naast wat payware zelf ook nog een behoorlijk aantal freeware items hebben, soms niet een meer verkrijgbaar als je de oudere packs wil doen (linken die niet meer werken).
Zelfde zie je vaak ook op Rail-Sim.de, lijsten met requirements voor allerlei payware en dan repaints ervoor.

Kortom er zijn genoeg manieren voor scenario's om te doen, waaronder natuurlijk bij ons waarbij je vaak al genoeg hebt aan de ChrisTrains collectie en de gratis DCR repaints :smile:
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: (3DZUG) Fahrzeit Vol. 53 'Rheintal'

Bericht door Marklin »

Ja Rob daar heb je ook weer gelijk in, het komt er in het kort op neer dat je in vrijwel alle gevallen je portemonnee moet trekken. :wink:
Afbeelding

Prettige reis

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”