World of Trucks Event: Operation Genoa Bridge

Een plek om te praten over Trucking Sims zoals Euro Truck Simulator 2, American Truck Simulator.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren
Contacteer:

World of Trucks Event: Operation Genoa Bridge

Bericht door Rob Jansen »

World of Trucks Event: Operation Genoa Bridge

Afbeelding

Help samen met de community om een nieuwe brug te voltooien om Genoa weer te verbinden met Frankrijk met de haven en omliggende gebieden.

Wat wordt er van je verwacht?
Breng in totaal 12 vrachten zoals bouwmaterieel, brandstof, apparaten en bouwafval van of naar beide depots bij de brug.

Hoe doe je mee?
Rijd via World of Trucks contracten in totaal dus 12 persoonlijke vrachten naar de brug in Italië, 6 op beide depots, 1 aan de oostelijke kant en 1 aan de westelijke kant.

Steden die vrachten aanbieden naar de depots (engelse namen):
  • Turin
  • Milano
  • Verona
  • Suzarra
  • Parma
  • Blogna
  • Florence
  • Livorno
Genoa City accepteert alleen afval vanaf de depots, maar bied zelf geen vrachten aan.

Wat krijg je?
Je krijgt voor je inzet een tweetal items in de Steam Inventory, een verse nieuwe paintjob voor je vrachtwagen en een knuffel wals om voor je raam te hangen.
Daarnaast een badge/achievement voor je collectie op World of Trucks!

Je persoonlijke doel is om tenminste 6 vrachten te voltooien vanaf elk depot om de paint job te unlocken. Wanneer de community goal van 1 miljoen vrachten is behaald krijg je ook de knuffel wals :)

Check je voortgang hier:
https://worldoftrucks.com/en/

Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren
Contacteer:

Re: World of Trucks Event: Operation Genoa Bridge

Bericht door Rob Jansen »

Het event is voltooid!
Samen met de community is zijn er 1 miljoen vrachten geleverd of weggebracht en dus ook de community reward vrijgespeeld, je kunt als je ook je persoonlijke vrachten af hebt, vinden in je "Events" gedeelte op World of Trucks.

Heb je nog niet je persoonlijke vrachten af? Je hebt nog dit weekend om ze af te maken!
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Plaats reactie

Terug naar “Truck Sims”